Hva er dere redd for ???

Linka

Gift med forumet
Sånn bortsett fra å miste mine nærmeste så er jeg kjemperedd for å svømme på steder jeg ikke ser bunnen. Tror det kommer fra haisommer filmene. Er skikklig redd for at noe skal ta tak i meg eller at jeg skal komme borti noe.
Klemmer

ORIGINAL: homma

Liker helst å svømme i basseng ja.
Livredd for eddiser.
Liker ikke mørket.
Prate i store forsamlinger.

Ups... glemte den ja.... ( roper på sambo når jeg ser en )

Er SINNSYKT husredd jeg da.... Når samboer er borte, så er det pyyyyton
å legge seg! Kommer av at jeg hadde innbrudd i leiligheten for 3 år sia...
Våknet av en mann som lyste med lomme lykt UNER dyna mi! Fy F...så jævl... det var!!!!

HATER edderkopper og andre smådyr med mer enn 4 føtter!!
Kjenner bare at det snører seg i halsen og at jeg ikke får puste!!!

Får fullstendig panikk...[:'(] og her vi bor er det MASSE, KJEMPE STORE edderkopper!![:(]

Var redd for edderkopper, men etter et drøyt halvår i Australia kan man si jeg er kurert for det. (Hadde edderkopp like stor som håndflata mi i stua, ikke kuult....)

Vet egentlig ikke helt om jeg har noe spesielt jeg er veldig redd for, men er veldig flink til å bekymre meg... Sp trenger noen av dere noen til å bekymre seg er det bare å si ifra!

ORIGINAL: missis

Var redd for edderkopper, men etter et drøyt halvår i Australia kan man si jeg er kurert for det. (Hadde edderkopp like stor som håndflata mi i stua, ikke kuult....)

Vet egentlig ikke helt om jeg har noe spesielt jeg er veldig redd for, men er veldig flink til å bekymre meg... Sp trenger noen av dere noen til å bekymre seg er det bare å si ifra!

uuuææææ!!! Skal iallefall ALDRI til Australia!! hadde dødd av skrekk!!! helt seriøst!!!
Og jeg som holdt på å reise dit... kom inn på sykepleieskolen der i Perth...

Nå er jeg gla jeg ikke dro...[&:]

Jeg er sykelig redd for slanger.. Det er helt ekstremt altså! Begynner å grine hvis jeg ser slanger på TV eller i blader. Skikkelig fobi..huff..

Har blitt mobba litt for det da.. Litt sånn: "Det er vel ikke så ille" og "Seee en slaaaange" Det toppet seg da ei venninne av meg hadde vært i dyreparken, og kjøpt gave til meg. Selvfølgelig en laaan faket slange i plast, men den så helt ekte ut.. Jeg åpnet gaven å ante fred og ingen fare. Da jeg fikk se hva det var, slang jeg gaven veggemellom mens jeg hylgrein, og ba venninna mi ha seg til he****te ut. Jeg nekta å bevege meg inn i rommet før "slangen" var fjerna. Siden det tror jeg folk har skjønt alvåret, og ingen har ledd av meg siden, hehe... Huff ille, ja..

Mest redd for - eh.. kommer ikke på det nå.. [8|]

Tja...Være alene på kvelden...
-Og hulken under trappa...Hatt det siden jeg var liten,men bare på kveldstid.Så da løper jeg opp trappa...Redd han skal være under der og gripa tak i beina mine...[&:]

Back
Topp