Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hvis noen tør å svare!Morsom tråd![]()
Turde litt xDJa, hvis noen tør å svare!![]()
Ha ha ha!!! Det var virkelig morsomt!!!Hadde akkurat lagt fra meg sovande baby, da det ringte på døra. Ein mann fra blomsterbutikk som leverte blomster.
Han vart veldig rød i ansiktet og kasta nærmast blomsten til meg, og eg tenkte for meg sjølv at han var jammen rar, før eg kjenner det trekker litt på eine brystet, som sjølvsagt henger ute og luftar seg etter amming
Trur han var meir flau enn meg da![]()
Hadde akkurat lagt fra meg sovande baby, da det ringte på døra. Ein mann fra blomsterbutikk som leverte blomster.
Han vart veldig rød i ansiktet og kasta nærmast blomsten til meg, og eg tenkte for meg sjølv at han var jammen rar, før eg kjenner det trekker litt på eine brystet, som sjølvsagt henger ute og luftar seg etter amming![]()
Trur han var meir flau enn meg da![]()
Hahahaha ler så jeg grinerVar med mamma til byen. Var på en bensinstasjon, og fikk så lyst på sjokolade, men hadde ikke med meg lommeboka.
Går bort til mamma som sto ved en annen hylle, formet fingrene som en "pistol" liksom, satte den langt inn i ryggen hennes og hveste: "En sjokolade eller livet".
Mamma bråsnudde seg, og var jammen ikke mamma allikevel.
Men en ganske forfjamsa mann med hestehale, som ga meg et langt blikk før han gikk ut av bensinstasjonen. Den virkelige mamma ble dritsur på meg, og jeg fikk ingen sjokolade.
Herregud!!! Jeg lo så høyt! TakkJeg sovnet på bussen og våknet med hodet i fanget på han som satt ved siden av... var så flau da jeg skjønte det, at jeg fortsatte å ligge der helt til jeg skulle av.
Elsker at du bare fortsatte å ligge, hahaha.Jeg sovnet på bussen og våknet med hodet i fanget på han som satt ved siden av... var så flau da jeg skjønte det, at jeg fortsatte å ligge der helt til jeg skulle av.