Hva er den største flausen...

Morsom tråd :p

På barneskolen. Var på do og læreren roper til meg er du snart ferdig. Og jeg ropte tilbake : jeg skal bare tørke meg. Hele klassen lo xD når jeg kom tilbake mistet jeg buksen som var for stor..

Var med mamma til byen. Var på en bensinstasjon, og fikk så lyst på sjokolade, men hadde ikke med meg lommeboka.
Går bort til mamma som sto ved en annen hylle, formet fingrene som en "pistol" liksom, satte den langt inn i ryggen hennes og hveste: "En sjokolade eller livet".
Mamma bråsnudde seg, og var jammen ikke mamma allikevel. :rolleyes:
Men en ganske forfjamsa mann med hestehale, som ga meg et langt blikk før han gikk ut av bensinstasjonen. Den virkelige mamma ble dritsur på meg, og jeg fikk ingen sjokolade.

Jeg har shotta tequila. Ved fire forskjellige anledninger.
Nuffsaid!

Haha. Jeg blir flau bare av tanken på det, men jeg skal dele min største flause...

4 uker etter jeg møtte min samboer, så skulle jeg sove hos han. Jeg hadde skikkelig vondt i magen, og utrolig mye luft etter at vi hadde spist alt for mye godteri. Vi lå i sengen å så på film, og da han gikk på do, så tenkte jeg at jeg bare skulle få ut litt luft. Jeg lå der i bare trusa, og luften som måtte ut viste seg å ikke bare være luft... Det er det verste (!) jeg har opplevd. Haha. Men han tok det pent, og lo bare av det :-) Kjenner jeg blir flau bare av å skrive det...

Satt på msn med webcam med en tidligere F****** good friend.
Vi hadde en ganske heftig prat med masse intime detaljer fra hans side.
Så ringte min beste venninne og jeg fortalte alt han skrev til meg. Las det ordrett fra pc'en.
Jeg og hun ler godt av alt det teite han skriver.

Etter ca 20 min med dette, sier jeg til hun:
"Jammen godt han ikke hører meg".
Og da ser jeg på skjermen en mann som plutselig bryter ut i full latter.

Og sånn lærte jeg at msn hadde mikrofon... :p

Dette er 12 år sida, og vi er fortsatt gode venner, men det var siste gangen det ble delt intime ting. :p

Var liten og ropte ut i butikken. Mamma kan vi kjøpe blandevann!!

Jeg og samboer hadde sex hjemme på gutterommet hans i en noe knirkende seng (vi var 16 år gamle). Midt i akten banker det på døra, og vi hører lillesøsteren hans si: "Hva driver dere med der inne?". Vi frøs til, og samboer stotrer fram: "Eehh..vi spiller Playstation!". Så hører vi lillesøsteren rope høyt til foreldrene sine som satt nede i stua: "Mamma, pappa! Dem spiller Playstation!!".
Så hører vi rå latter nede fra stua!
Lillesøsteren hadde blitt sendt opp for å drite oss ut, for de visste nøyaktig hva vi drev med :P
Jeg trua med å hoppe ut vinduet og aldri komme tilbake mer :P Gikk jo bra, vi er fremdeles sammen!

Hadde akkurat lagt fra meg sovande baby, da det ringte på døra. Ein mann fra blomsterbutikk som leverte blomster.
Han vart veldig rød i ansiktet og kasta nærmast blomsten til meg, og eg tenkte for meg sjølv at han var jammen rar, før eg kjenner det trekker litt på eine brystet, som sjølvsagt henger ute og luftar seg etter amming:D
Trur han var meir flau enn meg da;)

Hadde akkurat lagt fra meg sovande baby, da det ringte på døra. Ein mann fra blomsterbutikk som leverte blomster.
Han vart veldig rød i ansiktet og kasta nærmast blomsten til meg, og eg tenkte for meg sjølv at han var jammen rar, før eg kjenner det trekker litt på eine brystet, som sjølvsagt henger ute og luftar seg etter amming:D
Ha ha ha!!! Det var virkelig morsomt!!!

Var med mamma til byen. Var på en bensinstasjon, og fikk så lyst på sjokolade, men hadde ikke med meg lommeboka.
Går bort til mamma som sto ved en annen hylle, formet fingrene som en "pistol" liksom, satte den langt inn i ryggen hennes og hveste: "En sjokolade eller livet".
Mamma bråsnudde seg, og var jammen ikke mamma allikevel. :rolleyes:
Men en ganske forfjamsa mann med hestehale, som ga meg et langt blikk før han gikk ut av bensinstasjonen. Den virkelige mamma ble dritsur på meg, og jeg fikk ingen sjokolade.
Hahahaha ler så jeg griner :))

Tror mange så ammepuppen mine slengende rundt og :p

Hadde sex når svigermor brasa inn i rommet. Jeg satt øverst. Jeg døde der og da :P Og det ble slutt uken etter.

Jeg sovnet på bussen og våknet med hodet i fanget på han som satt ved siden av... var så flau da jeg skjønte det, at jeg fortsatte å ligge der helt til jeg skulle av.
Herregud!!! Jeg lo så høyt! Takk❤️ Det der kunne vært med på en film liksom!!!

Jeg sovnet på bussen og våknet med hodet i fanget på han som satt ved siden av... var så flau da jeg skjønte det, at jeg fortsatte å ligge der helt til jeg skulle av.
Elsker at du bare fortsatte å ligge, hahaha. :D

Kom på en...
Jeg og et par venninner hadde LITT dilla på "Fjern deg" med Karpe Diem, så vi rappet (så godt vi kunne) deler av den mens vi sto i kø en gang.

Og bak oss i køen sto Karpe Diem....

Var så fin i farta at vi ikke hadde vett til å bli flaue der og da. Tok det igjen i fylleangst dagen etter :p

Back
Topp