Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som vi har litt lik smakBare hiver inn litt forskjellig jeg som jeg har lest på Elsker bøker!
Hviss du liker spennende bøker, som er litt fengslende, litt action, litt mysterier, boy meets girl, redde verden, så vil jeg anbefale the maze runner serien og divergent serien. Begge disse er jo nå blitt til filmer, men kan ikke måles mot bøkene!
Hvis du liker litt fantasy, romantiske, typisk engler og demoner, forbudt kjærlighet og krig bøker så vil jeg anbefale fallen serien og hush hush serien.
Ellers er det jo den vellkendte fifty shades serien, og en serie som ligner men kansje er litt bedre på noen måter (?usikker?) er bared to you.
Sist men ikke minst har du sett filmen i am number four? det finnes jaffal en bok serie om denne og mer, som jeg synes er helt fantastisk! Om en jeng på 9 som er sendt fra en annen planet, de blir jakta på for arten deres skal utryddes. osv..
Må legge til at jeg leser alt på engelsk så litt usikker på om bøkene er like gode på norsk osv. Men alle disse er mega gode som jeg kan lese flere ganger