Hva er den "perfekte"

jeg tenker 2,5 år.. men jeg har alltid hatt et spesielt forhold til brorsann som er 7 år yngre enn meg[:D]

2,5 - 3  år tenker jeg..

Tja.. Vanskelig å si.. Kanskje 2-3 år? [8|][:)]

Vil si det er individuelt. Hadde jeg fått en så ville jeg jo helst hatt en med ikke et større mellomrom enn rundt 1-2 år, men siden jeg fikk to skal jeg nok vente en stund[8D] Skal få satt inn spiral som vare i fem år, og tar den ikke ut med mindre jeg finner meg en skikkelig og stabil mann som jeg føler jeg kan leve med livet ut[;)]

selv er det 11 mnd mellom broren min og meg, født i samma år og gått i samme klasse osv. har hvert kjekt det altså, men har alltid ønska meg flere søsken  med noen år mellom.siden jeg har følt at broren min og jeg har vært så tett. blir lissom ikke det samme som å ha en lille bror som er 2-3 år yngere igjen.  max 2-4 år.

ekstreme attpåklatter blir litt snålt igjen for meg. gjøre meg ferdig med ungestadiet for så å "leve" litt igjen.

Har søsken på 27, 23, 18, 13, 7 og to på 5. (mine, dine, våre opplegg. Har en komplisert familie)
Syns det er veldig greit med alle sammen. Spiller ingen rolle for meg hvor stor aldersforskjellen er. Syns det er koselig med de som det er tre år mellom meg og de på, og veldig koselig med de som er såpass stor forskjell på at jeg kunne være med å stelle og passe på :)
(er 20)

Her er det 2 år og 7mnd mellom barna og synes det er en flott aldersforskjell.
Har selv ei lillesøster og mellom oss er det 4 år.
Da vi planla nr 2 ønsket vi ca 2-3 år mellom barna[:)]

2-3. harr ei søster, det e 2,5 år mellom oss. perfekt.

Jeg tenker 2,5 - 3 år!! Her er det 12 mnd i mellom, og storesøster visste jo ikke hva en baby var en gang når hun fikk en lillebror. Hadde det skjedd nå, at hun fikk en lillebror ville nok det vært KJEMPE stas!

ORIGINAL: shiby

Tja.. Vanskelig å si.. Kanskje 2-3 år? [8|][:)]

Er vel alt fra 2 - 5 år. :)
Sjølv er det 12 år mellom meg og mine to systre, og det er utrulig kjekt- sjølv om eg ikkje kunne tenkt meg da sånn sjølv med egne ungar [;)]

Jeg har alltid hatt for meg at 2-3år er den perfekte aldersforskjellen.

Må si jeg klaffet det ganske bra jeg, snuppa blir 2,5år noen uker før terminen[:)]

er vertfall mye mer perfekt med 3 år mellom,enn 22mnd[;)]
hvis jeg noengang skal ha en til blir nok det en attpåklatt,tror nok det er bra det også[;)][:)]

Gutten min er 14 mnd nå, føler meg IKKE klar for en til ennå, ikke at jeg ikek vil ha flere barn, er vel heller det at jeg vil nyte tiden med han en stund til. Men om vi venter blir han 4 år før vi kan få flere.

Men om jeg får nå blir jeg så og si alenemor med to små 1 år i USA, og det frister lite

Men 4 år funker vel?

ORIGINAL: LitenImagen

2,5 - 3  år tenker jeg..

signerer denne, men samtidig er det veldig kjekt å vokse opp med en bror som er 1,5 år yngre enn deg[:)]

Vi har ei på 8 og ein på 14 mnd, å disse går godt i sammen, å hu leker mye med han/passer han!
(når hun leker med han inne på rommet for at vi skal få litt fred mens vi lager mat el, så kaller vi det at hun passer han, så hu får ikke sitte barnevakt altså[:-] hihi)
Men hu blir veldig fort lei av han, og han er bare i veien om hu får noen venninder på besøk...
Men nå venter vi ei lita tulle 4 August, så får vi prøve den alders forskjellen, da blir d 1,5 år mellom dem[:D]

jeg ville nok sagt 2-3 år.
Har en lillebror som er 1 år og 11 mnd yngre enn meg og han gikk i klassen under meg. Var en periode i oppveksten det bare var bråk, men nå er vi gode venner.

Storesøsteren min var 2 år og 11 mnd eldre enn meg og vi hadde et veldig godt forholdt opp gjennom åra, hu gjore alt for meg og jeg det samme. Vi gjore omtrent alt sammen og hu hadde  meg bestandig med på ting og tok veldig godt vare på meg, da jeg bestandig har hatt veldig få venner og sitti mye aleine.

Her i vår familie er det mine , dine våre barn, hehe.. Men mamma har meg som blir 22, søster mi som nett blei 18 .bror min på snart 17 og attpå klatten som er 8, elsker søskene mine og syns aldresfoskjellene våre er heilt flotte :) har også ei søster hos pappa som er 5 år, ganske koselig det også :)

Back
Topp