~~KASI~~ Glad i forumet 13 Apr 2007 #3 gavekort på beate uose.... vet ikkje helt hvordan d skrives [;)] men du er nå fra bergen
Ida&Linn Gift med forumet 13 Apr 2007 #5 ORIGINAL: ~Fiorellina~ Et barnebarn?[8|] De har fått 2 da.. får holde det.. hahaha.. .ikke at svigermor bryr seg så mye om de at det gjør noe.. [:(]
ORIGINAL: ~Fiorellina~ Et barnebarn?[8|] De har fått 2 da.. får holde det.. hahaha.. .ikke at svigermor bryr seg så mye om de at det gjør noe.. [:(]
Ida&Linn Gift med forumet 13 Apr 2007 #6 ORIGINAL: Veronica Å få gifte seg på nytt liksom. Om du skjønner... Det vet jeg et eldre par av meg ønska seg... Altså at du/dere lager et liksom bryllupsfest til dem! sånn at de får vite at om noen år skal vi fikse at de gifter seg på nytt på en måte....? [8|]
ORIGINAL: Veronica Å få gifte seg på nytt liksom. Om du skjønner... Det vet jeg et eldre par av meg ønska seg... Altså at du/dere lager et liksom bryllupsfest til dem! sånn at de får vite at om noen år skal vi fikse at de gifter seg på nytt på en måte....? [8|]
Ida&Linn Gift med forumet 13 Apr 2007 #7 ORIGINAL: Veronica eh hehe leste feil... jooo.. men de skal jo ha ordentlig bryllup.. [8D] eller er det meg som bare misforstår deg noe så grådig nå....? [;)]
ORIGINAL: Veronica eh hehe leste feil... jooo.. men de skal jo ha ordentlig bryllup.. [8D] eller er det meg som bare misforstår deg noe så grådig nå....? [;)]