Hva er den mest geniale tingen..

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Dere har kjøpt til de små?:) Her så er det bæresela:D

Bilstolposen :) Det var et slit å kle på hum alle klærne for å sette oss i bilen og så ble hun for varm når vi kjørte og ofte når vi skulle hjem om kveldene var det kjipt å kle av hun klær for da våknet hun. Nå kan vi reise på besøk på kveldstid og ta på pysj der. Så setter vi på lue og kjører hjem og legger hun i senga. Deilig!

Bilstolposen :) Det var et slit å kle på hum alle klærne for å sette oss i bilen og så ble hun for varm når vi kjørte og ofte når vi skulle hjem om kveldene var det kjipt å kle av hun klær for da våknet hun. Nå kan vi reise på besøk på kveldstid og ta på pysj der. Så setter vi på lue og kjører hjem og legger hun i senga. Deilig!

Så bra:) hvilken har dere? Og hvor kjøpte dere den?

Simone fikk den til jul så vet ikke hvor den er kjøpt, men jeg så den på
http://www.tinyshop.no/bilstol/bils...ections-urban-bundleme-infant-0-1ar-sort.html
og tipset mamma så det er sikkert der hun handlet. Den er ikke så veldig tykk, men varm og god og jeg tror den kan være passelig varm til våren og kalde sommerkvelder også.

Jeg har ikke blitt venn med bæreselen enda, så skal teste den igjen. Fikk liksom ikke til å ta den på meg og putte babyen oppi på egenhånd så må øve litt tror jeg! Men tror det er utrolig praktisk både i det daglige og ved f.eks evt flyreiser.

Badestol har ikke vi siden vi ikke har badekar der vi skal flytte men kjøpte et badekar med stol i ene enden til snuppa. Har ikke testa enda siden vi oftest bader hun ilag og koser oss alle sammen, men det er sikkert veldig greit å slipe å holde samtidig som man vasker. :)

Bæresjal, definitivt!!!
Bruker det utrolig mye.
Jeg har et elastisk sjal som nesten blir for tungt nå, og et halvelastisk som heter Heko Obi. Det brukes omtrent hver dag, senest i går på en 7 kilometers tur med trillegruppa i byen her.
Noe annet er basen til bilstolen som vi hadde etter storebror! Utrolig enkelt og greit.
OG bilstolposen vi ønsket oss og fikk av svigermor!

Vet ikke helt hva som er mest genialt jeg.. men bæresjal/mei tai står ganske høyt på lista ja! Fantastisk å kunne ha ungen oppi der hvis ungen nekter å ligge i vogna (vel å merke om man har tenkt så langt at man har tatt det med seg!)

Troll Bedside Crib og Ergobaby bæresele tror jeg er mine favoritter! Bærer henne mer nå når vi ikke trenger spedbarnsinnlegget, var så mye styr med det og hun blei så svett. Men den har vært uunnværlig på reise bla, og så er den såå mye bedre å bære med enn Babybjørn! Ammesenga er så genial fordi jeg har ungen helt inntil meg selv om hun ligger i egen seng! :)

Må være lekematta og barnevogna seff :P ligger mye under lekematta si <3

Bilstolposen,badestolen og vogna:-)
Posen fikk vi fra søstra mi, den er kjempego :love2

Må legge til: BRODDER!!!
Uunværlig i alle bakkene på det føret her!

Bilstolposen, badestolen og sist, men definitivt ikke minst, babymonitoren med kamera på :D

Ja, søren. Vi har Super nova sin babycall. hatt den i 3 år. Veldig fornøyd. Priceless når an har han sovende ute i vogna:)

Bæresjalet, babycall og sånn dings som baby kan ligge opp på når han bader slik at man slipper å bøye seg. LN elsker å ligge opp i den når bader. :) og det hjelper masse for ryggen...

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum

Ja, seff, han sovner jo ikke uten smokken sin;) LOL.. Du er genial du, lennypenny<3

Back
Topp