Hva er den mest effektive måten å tørke ei bukse på?:P

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Min kjære var så smart at han hadde satt på en maskin med røde kors klær når han kom hit fra leteaksjon idag. Og det sa han jo ikke til meg, og sovna fra hele maskinen sin. Det fant jeg ut NÅ, og tok nettop ut noen kliss våte klær. Jeg har ikke tørketrommel heller...

Så hva er den mest effektive måten og få de klærna tørre på til imorgen?:P Han skal jo ut igjen i 8 tiden, og har ikke ekstra sett den smartingen! [&:] :P

legg på babdegulvet =)
snu de rett før du legger deg =)

??? visst du har godt varmt gulv da - eller heng de opp på badet - varmt sted aller best =)

Heng de på badet hvis du har varmekabler (og sett de på litt ekstra). Det gjør jeg ofte med ting som helst ikke skal i tørketrommel! Pleier å tørke greit over natta!! [:)]

jeg tørket en gang en bukse med hårføner[8D]

Hvis du har varmepumpe, så legg den forran, eller heng den over en stol forran. Evt legg på badegulvet

haha. jeg tørka faktisk ei underbukse i stekeovnen en gang.. funka det også[8D][8D]
men kanskje uheldig for større plagg?[8D]

Henge på stativ eller legge og sette forran vp om du har det
Ellers legge på varmt badegulv.

foran vedovnen.

Hehe, godt å høre at jeg ikke er den eneste som bruker skotørker.. :) Jeg pleier også å henge opp foran peisen, da går det rimelig fort, men ikke for nært da.. :)

ved varmepumpa[:D] d er vår tørketrommel...hehe[:D]

Prøver badet i førsteomgang [:D]

Så får jeg vel heller bare finne fram strykejernet (om han ikke gjør det selv da) imorgen tidlig om det ikke er tørka :P Siden jeg antagligvis må opp halv 6 uansett så kan man likegodt få noe fornuftig utav morgenen [:D]

Henger ofte klær som ikke tåler tørketrommelen på høystolen til jr. Og setter den ved oljeovnen (ikke så nært da;) )
Tørker greit da.

Back
Topp