hva er den kuleste leka til ungene?

Kuleste leka som EG liker eller den kuleste leka ungen liker ?

For eg er ofte oppi lekekassen sjøl eg [X(]

X-box [8D]  (10 år gutt)

Vesker, ballerinaklær og sminke, leker aldri med leker!!! Jente 3 år[:-]

mine på 4 og 1 elsker å bygge med dupplo så det er vel det kuleste her i huset..

jenta mi er 2,5 år og elsker å tegne, tavla og fargekrittene sine, puslespill (med 9-20 biter) og dokka+dokkevogn [:)]

[:D]LEGO!!!

Favorittleken til minsten,og den leken det er enklest å få mamma til å være med å leke med....[8D][:D] Storebror leker også med minsten når det er LEGO på gang.(Er utrolig morro når de store gutta(eldstemann og kompisene) skal være snille med minsten å skal leke litt med ham - og det ender med at minsten sitter å ser på,fordi de store gutta blir så ivrige i byggeprosjektene[:D]..Minsten er 4,5 år - og storebror og kompisene er 17,5-18 år[8D][:D])

Nr 2 er PLAYMOBIL ,og tegne,male,modelleire.....

Snart 2,5, og hans favorittleker er biler, bøker og Duplo.

Den kuleste leka for eldsta er RONJA RØVERDATTER på Dvd [8D]

Trur me har sitt den langt over 50 ganger nå siden jul [&:]
Hun blir jo ALDRI lei [8D]

Jeg kan hele filmen utenat nå da[8D]

Det han leker mest med er hvertfall dette:

Har 2 stk, et lite tog og et stort tog og han ELSKER det :P
Er snart 16 mnd

Selv synes jeg gåbilen hans er ganske kul:P Den vises på det ene bildet på signaturen min[:D]

duplo og lekekjøkken[:)] han er snart 2

dukka med tredukkevogn, trehjulssykkelen som det reses rundt i huset med og sånne plastdyr er populært her.

modelleire og maling er dog favoritten, utrolig kreativ jente [:D]

Smålego (sønnen er 6år). Mamman lå flatet ut på gulvet og bygget sammen det meste av biler og stasjoner rett ør jul. Dritgøy!![:D]

takk [:D]

er på kikkern etter nye leker til jenta på snart 15 mnd.

syns vi har så mye babyleker, hu leker jo med dem og da, men jeg syns det ser så kjedelig ut..

hehe

har en god del klosser da. men hu skjønner ikke at de skal bygges med. hu bare putter dem i bøtta igjen [:D]

gåvogn er moro, lenestolen sin, og dukkene - det er nok det som er morsomst nå for tiden [:)]

Back
Topp