Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så koseligJeg lagde en plastkule med ultralydbilde av snuppa + "snø"
Ja den ble utrolig finÅ så koselig![]()
Det er jo en flott gave å fåJa den ble utrolig finga selvfølgelig en til foreldrene mine. Materialene fant jeg på Panduro
billig men veldig fin julegave.
Og julekuler som jeg har malt selv!! Ha ha!! Ser ut som en seksåring har lagd det. Men mamma ble veldig fornøydDet er jo en flott gave å få![]()
Har du link til det du brukte for å lage dem, ser det er flere typer å lage på panduroJa den ble utrolig finga selvfølgelig en til foreldrene mine. Materialene fant jeg på Panduro
billig men veldig fin julegave.
Mener det var denneHar du link til det du brukte for å lage dem, ser det er flere typer å lage på panduro![]()
Takk, skal skjekke det ut. Fine gaver til jul til besteforeldreMener det var denne
http://www.pandurohobby.no/Catalogu...ekuler/1/100562-Juletrekule-delbar-akryl-6-cm
En delbar julekulehadde bildet i midten
et bilde på hver side. Og så kunne de fylles med falsk snø.
Takk, skal skjekke det ut. Fine gaver til jul til besteforeldre![]()
Ja de gjør nok detJa absolutt fint å gi bort <3 tror de setter mer pris på sånne ting enn noe annet![]()
Ja de gjør nok detå hos oss har de aldri fått slikt, I hvertfall ikke mine foreldre
![]()
Gode ideer det der jaI år tenker jeg på enda en slik julekule + håndavtrykket til snuppa på en kaffekopp for eksenkelt og greit
![]()
Her er de krusene som er tegnet på flittig brukt av besteforeldreI år tenker jeg på enda en slik julekule + håndavtrykket til snuppa på en kaffekopp for eksenkelt og greit
![]()
Har ikke den vi hadde hjemme når jeg var liten, for den ble ødelagt. Men har en jeg har hatt I 15 år å det er ikke jul utenJulekrybba som vi hadde hjemme når jeg var liten![]()