M
Moderator Amalie
Guest
Når du tenker på det lille mirakelet du har i magen din, hva din første umiddelbare følelse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her![emoji5] bare barn nr 2 da; ikke 3[emoji5][emoji5]Baby?! Er det en baby inni der?? [emoji14]
Jeg venter nr. 3 og har ikke en eneste gang vært en glødende gravid. Ei heller har jeg klart å ta innover meg at det faktisk er et menneske inni der... Jeg bryr meg, tar alle forhåndsregler som gravid og er full av bekymringer, men etter å ha erfart morskjærlighet to ganger allerede, så er jeg ikke i nærheten av å være der helt enda. Men vet det kommer en gang etter fødselen
Baby?! Er det en baby inni der??
Jeg venter nr. 3 og har ikke en eneste gang vært en glødende gravid. Ei heller har jeg klart å ta innover meg at det faktisk er et menneske inni der... Jeg bryr meg, tar alle forhåndsregler som gravid og er full av bekymringer, men etter å ha erfart morskjærlighet to ganger allerede, så er jeg ikke i nærheten av å være der helt enda. Men vet det kommer en gang etter fødselen
Min første følelse er at jeg gleder meg til å bli ferdig..
[emoji23][emoji23] er nr 3 her også, men jeg greier visst ikke ta det noe mer med ro allikevel [emoji85]
Signerer denne! Godt å se vi er flere i samme båt..Min første følelse er at jeg gleder meg til å bli ferdig..
Har ikke tida til noe annet!
Signerer denne! Godt å se vi er flere i samme båt..
Ja, godt vi er flere! Jeg er ikke det typiske gravide som går å viser magen frem tydelig og gløder (som de kaller det[emoji23]) er mest bare noe man må gjennom for å få barnet så da får det bare bli sånn da.. Har heller kjøpt vide klær i størrelse str enn mamma topper da mange av de lizm skal være så tettsittende over magen..Samme her ..
Jeg har gravidklær og er glad for å vise magen, men har på ingen måte gravidgløden.. Har sagt til sambo flere ganger at jeg lurer på hva slags stoff de går på, de som bare eeelsker å gå gravide, og at noen må ha glemt å dele ut det pulveret til meg jeg koser meg ikke med å gå gravid, jeg nyter ikke tida i det hele tatt og er drittlei alle plager, vondter og ubehag. Gleder meg bare til å bli ferdig og få møte hun som gjemmer seg i magen, uten at jeg på noen som helst måte ønsker meg prematurbaby! Ville helst gått i dvale og våkna igjen et par dager før termin eller noe..Ja, godt vi er flere! Jeg er ikke det typiske gravide som går å viser magen frem tydelig og gløder (som de kaller det[emoji23]) er mest bare noe man må gjennom for å få barnet så da får det bare bli sånn da.. Har heller kjøpt vide klær i størrelse str enn mamma topper da mange av de lizm skal være så tettsittende over magen..
Sikkert like greit Har egentlig ikke tid jeg heller, men har fått en tendens til å våkne midt på natten for så å ligge å bekymre meg
Trur de glemte å dele ut det stoffet til meg og[emoji28].Jeg har gravidklær og er glad for å vise magen, men har på ingen måte gravidgløden.. Har sagt til sambo flere ganger at jeg lurer på hva slags stoff de går på, de som bare eeelsker å gå gravide, og at noen må ha glemt å dele ut det pulveret til meg jeg koser meg ikke med å gå gravid, jeg nyter ikke tida i det hele tatt og er drittlei alle plager, vondter og ubehag. Gleder meg bare til å bli ferdig og få møte hun som gjemmer seg i magen, uten at jeg på noen som helst måte ønsker meg prematurbaby! Ville helst gått i dvale og våkna igjen et par dager før termin eller noe..
Jeg har gravidklær og er glad for å vise magen, men har på ingen måte gravidgløden.. Har sagt til sambo flere ganger at jeg lurer på hva slags stoff de går på, de som bare eeelsker å gå gravide, og at noen må ha glemt å dele ut det pulveret til meg jeg koser meg ikke med å gå gravid, jeg nyter ikke tida i det hele tatt og er drittlei alle plager, vondter og ubehag. Gleder meg bare til å bli ferdig og få møte hun som gjemmer seg i magen, uten at jeg på noen som helst måte ønsker meg prematurbaby! Ville helst gått i dvale og våkna igjen et par dager før termin eller noe..
Den der er faktisk veldig kjent! Sånn mellom kl. 03 og 04, men ikke nødvendigvis kun om babyen. Når mørket kommer blir alt mye mer skummelt
Ja akkurat [emoji85] Tenker at jeg må "roe" meg litt ned innimellom, ingenting som blir bedre av at tankene løper løpsk [emoji85][emoji13]