R ricke Elsker forumet 5 Jan 2010 #1 *insp fra generelt! Verner om favorittbiter som: japp, marsipan, lakris, caramel og den med nøtt i?! husker ikke navnet
*insp fra generelt! Verner om favorittbiter som: japp, marsipan, lakris, caramel og den med nøtt i?! husker ikke navnet
vivvi86 Elsker forumet 5 Jan 2010 #3 åååh... den golden caramel eller hva den heter.. med blått papir... MMMMmmm[:)][:)] på andreplass kommer lakris!
åååh... den golden caramel eller hva den heter.. med blått papir... MMMMmmm[:)][:)] på andreplass kommer lakris!
Nike Flørter med forumet 5 Jan 2010 #8 BANAN!!! Den var borte en stund, så er såååå gald for at den er tilbake [:D][:D][:D]
Saras mamma Elsker forumet 5 Jan 2010 #9 lakris og nå kan jeg HELDIGVIS slippe å kjøpe hele Twist posen for å få den for den selges jo alene i egne poser nå. Passer meg perfekt!
lakris og nå kan jeg HELDIGVIS slippe å kjøpe hele Twist posen for å få den for den selges jo alene i egne poser nå. Passer meg perfekt!
Kaffepus Gift med forumet 6 Jan 2010 #10 Perl Nut - (tidligere Nougat Pearl) Helnøtt i nougat dekket med sjokolade. En av få biter med tvist i bare én ende av papiret. Kom i 2006.
Perl Nut - (tidligere Nougat Pearl) Helnøtt i nougat dekket med sjokolade. En av få biter med tvist i bare én ende av papiret. Kom i 2006.
V voff Forelsket i forumet 6 Jan 2010 #14 ORIGINAL: caka Kan heller si hva jeg ikke liker.... [&:] Twist er nammis!!! Må bare signere Caka hær...Elsker Twist
ORIGINAL: caka Kan heller si hva jeg ikke liker.... [&:] Twist er nammis!!! Må bare signere Caka hær...Elsker Twist