Hva er de fineste du har på juletreet ditt?

Jeg gikk amok på glass figurer til å henge på treet på Hadeland glassverk i sommer.
Dette er den av dem jeg syns er finest
016.JPG

Har ikke pyntet treet enda, men der fineste jeg har er julepynten ungene har laget oppigjennom i bhg og skole, og noen porselensengler som er fantastisk nydelige

Vesla har noen nydelige håndmalte kuler kjøpt i forskjellige land. Og også har jeg en svakhet for den søte pepperkakemannen min (i gips tror jeg), og noen glitrende snøfnugg. :)

Vi har en julekule som vi har laget med avtrykk av babyen sine bittesmå føtter i gull. Vet ikke om jeg tør å henge den på treet :)

Gleder meg til vi får plass til juletre, jeg og vil pynte!

pynten barna mine har laget <3 treet kom opp i går (jada, vi er sikkert alt for tidlig ute og alt det der...), og jentene hang stolt opp det de har laget selv <3 *stolt mammahjerte*

2 gjennomsiktige glass kuler med snøfnugg på, som jeg fikk av besteforeldre mine første julen jeg bodde alene. Det var dem første julepynten dem kjøpte sammen etter at de giftet seg. :)
Nå er dem døde begge to, så de minner meg veldig om dem.

Bortsett fra at det er fint med ungenes pynt er jeg mest fornøyd med at jeg har samme stjerne som vi hadde hjemme da jeg var barn, sånn for å ha i toppen altså :-)

Noen store nydelige sølv kuler med engler på, skal prøve å huske å ta bilde av de når juletreet har kommet opp :)

Har ikke bilde her, men sånne små heklede kurver fra mamma som jeg legger twist i:)

Back
Topp