Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikke pyntet treet enda, men der fineste jeg har er julepynten ungene har laget oppigjennom i bhg og skole, og noen porselensengler som er fantastisk nydelige
Vesla har noen nydelige håndmalte kuler kjøpt i forskjellige land. Og også har jeg en svakhet for den søte pepperkakemannen min (i gips tror jeg), og noen glitrende snøfnugg.
pynten barna mine har laget <3 treet kom opp i går (jada, vi er sikkert alt for tidlig ute og alt det der...), og jentene hang stolt opp det de har laget selv <3 *stolt mammahjerte*
2 gjennomsiktige glass kuler med snøfnugg på, som jeg fikk av besteforeldre mine første julen jeg bodde alene. Det var dem første julepynten dem kjøpte sammen etter at de giftet seg.
Nå er dem døde begge to, så de minner meg veldig om dem.
Bortsett fra at det er fint med ungenes pynt er jeg mest fornøyd med at jeg har samme stjerne som vi hadde hjemme da jeg var barn, sånn for å ha i toppen altså