hva er de ekleste dyra du vet om?*ekle bilder

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
Dyr som gir meg creeps er slike dypvannsfisk.Med lysende ting på seg og svære tenner[X(]Og sånne lungefisk eller hva de heter.

Alle fisker som ser helt merkelig ut setter meg ut[:'(]

Slenger ut ett bilde av en jævel jeg måtte holde meg for øynene for da jeg så nå[8D]

hahaha!

Ja,den gir meg chills på ryggen[:'(][:'(][:'(]

Alle sånne creepy fisker får det til å vrenge seg her[:'(]

Det finnes ikke noe eklere enn edderkopper[:'(]

slanger

ORIGINAL: Lillingen

Det finnes ikke noe eklere enn edderkopper[:'(]

Edderkopper!!!!! Jeg så en svær og jeg mener SVÆR da jeg var i kjelleren før i dag og satt på en vaskemaskin. Fy flate så ekkel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Noen av de som er høyst på lista mi er edderkopper, kakerlakker, rare fisk (som jeg bare MÅÅÅ se på alikevell hehe, fordi jeg har ikke fobi mot de som med feks edderkopper), krabber (som for meg er gigantiske edderkopper) og hunder.

merker jeg fikk angst bare av å se bilde... men grønne gresshopper får meg virkelig til å tilte... jeg er livredd dem...
men bare de grønne...

ORIGINAL: Perlemor til to

merker jeg fikk angst bare av å se bilde... men grønne gresshopper får meg virkelig til å tilte... jeg er livredd dem...
men bare de grønne...

Haha, må le av å tenke på i fjor sommer... Onkelen min skulle tøffe seg og tok opp akkurat en sånn gresshoppe fra bakken og hadde den i hånda si. Jeg så at den gapte høyt opp og beit skikkelig til i hånda hans. Han skreik til og skvatt så han hoppet. Han fikk et lite sår.... Like etterpå gjorde han det en gang til... [8|][:D][:D]

men bare de grønne...

haha digger de der jeg da, hadde en som kjæledyr før som jeg fanga[8|] satt på styre på sykkern min når ejg sykla. han var med overalt. også kan de fly[:D]

ekleste dyret er lik larver og mark, der får jeg nåja.

ORIGINAL: BambinoLukas

men bare de grønne...

Haha, må le av å tenke på i fjor sommer... Onkelen min skulle tøffe seg og tok opp akkurat en sånn gresshoppe fra bakken og hadde den i hånda si. Jeg så at den gapte høyt opp og beit skikkelig til i hånda hans. Han skreik til og skvatt så han hoppet. Han fikk et lite sår.... Like etterpå gjorde han det en gang til... [8|][:D][:D]
GRØSS............ [&:]

Flått, skaubjørn, biter.... "kjært" barn har mange navn....
Ekle jævler.....

Altså, jeg skjønner meningen med de aller fleste skapninger her på jorden, men den der har jeg litt problem med.....[:'(]

Back
Topp