Hva er dagens planer?

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Jeg har vært hos tannlegen med eldstejenta, og nå må jeg få unna litt husarbeid før jeg drar på jobb. Prøver å ikke tenke så mye på morgendagens ultralyd, vet ikke om jeg gleder eller gruer meg. Skal uansett bli godt å få den unnagjort. Da er det jo forsåvidt greit å bruke denne ettermiddagen og kvelden på jobb, så har jeg annet å tenke på.

Hva med dere da? Noen spesielle planer for dagen? :)

Ingen planer for dagen. Skulle ha vasket gulvene og trappa,men latskapen har tatt meg idag.... Sitter i sofaen med bena på bordet... Må få satt på en maskin og hengt opp en maskin før snuppa våkner fra luren sinn..

Siden begge her i huset e sjukemeldte så reiser vi like godt en tur på hytten et par dager :)

Åå, det er jo som å vente på julaften det å vente på ultralyd. Ihvertfall hadde jeg det slik. Livredd for dårlige nyheter, men sinnsykt gira på gode!

Nå har jeg vært hos legen for ørtende gang siden graviditeten var et faktum. Skal på jobb om et par timer, så må prøve å få unna litt i heimen først. Mannen er på jobbreise (IGJEN!). Så det er bare meg og pusekattene.

Er det 12 ukers ultralyd eller?

Fint lite planer her. Hjemme fra jobb med syk skolejente i dag, lillesøster har fått fri fra barnehagen. Siden mannen ikke kommer hjem før i kveldingen så blir det nok en stille og rolig dag for oss her hjemme.

Det er fosterdiagnostikk jeg skal på, får helt frysninger bare av ordet. Er 13+2 i morgen, og håper at legen får sjekket både hjerte og andre indre organer grundig. Er livredd for at det skal være noe alvorlig galt denne gangen også, og kommer til å bli så utrolig glad hvis alt ser bra ut. Blir nok ikke enkelt å få sove i natt.

Mannen jobber sent i dag så jeg skal snart hive meg i blien å dra å handle, så skal jeg hente lillemann å dra hjem til mamma å lage middag til hun er færdig på jobb :) Tenkte jeg skulle overraske henne med en god kyllingsalat og fochia brød :)

frem til kl 12 sov eg :O Har vert i dusjen og spist litt frokost. så nå skal eg hive vaskebøtta rundt om å ta en skikkelig vask her ;) deretter hente litlå i barnehagen å lage middag til samboeren komme hjem :)

Sitter og kaster i meg mat nå, sykehuset kaller om en time og skal tilbringe kvelden der :)

Jeg skal snart avgårde til byen for å møte en venninne :) det blir godt å komme seg ut å treffe folk, har sittet veldig mye inne de siste 3 mnd pga kvalme og null energi :)

Er på jobb nå fram til kl 16. Hjem til barn og syk mann for å lage middag. På kvelden tar eg meg en tur i svømmehallen og svømmer noen runder. SÅ finner eg sofaen :rolleyes:

Vært på jobb,laga middag og sitter nå på bv forum mens jeg inntar den ;-) så skal vi ut og kjøpe ved etterpå,og kose meg i sofaen etter det!

Første dag på jobb etter langhelg med shopping i London, så her skal det bare sløves på sofaen resten av kvelden også.
Er ikke bare bare å shoppe en hel helg :p

Back
Topp