tullemor_86 Glad i forumet 13 Apr 2011 #2 "gryterett" kjøttdeig, grønsaker og hakka tomater..... jeg går på lavkarbo[8D][:D] ungene får pasta i tillegg[:D]
"gryterett" kjøttdeig, grønsaker og hakka tomater..... jeg går på lavkarbo[8D][:D] ungene får pasta i tillegg[:D]
Femkløver Glad i forumet Septemberhjertene 2018 13 Apr 2011 #4 Ovnsbakt steinbitt filét med grønnsaker, hvitsaus og poteter [:D]
Jadasåneidaså Forumet er livet 13 Apr 2011 #6 Siste dag med rensekur for a mor så det blir salat til meg, også lager jeg omelett til småen som han elsker![:D]
Siste dag med rensekur for a mor så det blir salat til meg, også lager jeg omelett til småen som han elsker![:D]
SnartMammaTilTre88 <3 13 Apr 2011 #7 Lapskaus på boks til meg og snuppa.. Og grandis til mannen! Orker ikke noe annet idag..
smash Forumet er livet VIP 13 Apr 2011 #11 Jeg drar straks på jobb, så blir noe enkelt når jeg kommer hjem, før det er heklekveld. Så det blir pommes frites og røkte kkjøttpølser.
Jeg drar straks på jobb, så blir noe enkelt når jeg kommer hjem, før det er heklekveld. Så det blir pommes frites og røkte kkjøttpølser.
Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * 13 Apr 2011 #13 Det blir en elggryte og hjemmelaga potetstappe til[:)]
A Adrian_å_Mamma Glad i forumet 13 Apr 2011 #15 spagetthi og karbonadedeig, med løk/hvitløk fløtesaus..