Hva er d beste med byen/tettstedet du bor i/på?

Legevakt politi og brannvesen innenfor 2 km . God skole, godt m barnehager. Bra tilbud åpen bhg, samt bra variasjoner på fritidsaktiviteter. Kort vei til skogen, flotte turstier. Kort vei til Oslo og Gardermoen.

At den har alt jeg trenger pluss mye mer. Et kjempebra sykehus, brann og ambulansestasjoner på minst hver femte kilometer. Stort badeland, flere museum. Ja, generelt alt jeg trenger :D

Barnehage, skole (6-18 år), nærbutikk, lege kun et par minutter gangavstand

Akkurat passe stort, har alt en trenger av butikker uten rushtrafikk og sånt.
Perfekt for både sommer og vinteraktiviteter.
Er liv og røre heile året uten at det blir for voldsomt. :)

Nærhet til skog og mark, nærhet til fjell. Ingen rushtrafikk, full bhgdekning, gode bhger :-)

En kjempe fin bygd med god ny skole, flotte aktiviteter for barn, kjekke barnehager, også er det ikke sa lagt til byen samtidig som du kan ta deg en få tur i skogen og oppleve dyr, som hester, kyr, sauer ol:)

Låt innen gangavstand, transport, butikk, jobb , barnehage

Her har vi alt i umiddelbar nærhet. Bor på landet,men kun fem min me bil inn til byen,så føler vi har fått i både pose og sekk:) mye aktiviteter til alle årstider er et stort pluss for stor familien:)

Bor i et stille strøk, men kun 5 minutter med bil til byn. Kort vei til Flesland og utland. Har alt vi trenger av butikker, kino, teater og andre aktiviteter. Er heller ikke langt unna fjell og turstier. Bor ved et av byfjellene og er ofte på tur :-)

At det er godt klima, og en veldig koselig by. Veldig pent og idyllisk. :)

At det er på landet! :D

Slipper rushtrafikk
Alle kjenner alle
Mer samhold
Barnehage/skole er ikke langt unna
Nydelige omgivelser

At de er ved havet

Bor ved sjøen og har masse turmuligheter i skog og mark:D
Gode temperaturer året rundt og trygge rammer for barna:)

Det beste med og bo her er at vi har familie og venner rett i nærheten :-)

Med byen: den fantastiske forandringen de siste 15 årene. Fra Harry til ettertraktet. Drammen ❤️

Området vi bor i: barnehagen er nærmeste nabo, kunne slengt unga over gjerdet her :P gode turforhold rett utenfor døren. Lege, fotpleier, frisør, to butikker og kiropraktor i umiddelbar nærhet :-)

Back
Topp