Hva er billigere i Sverige?

Miss B

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Skal en tur til Gøteborg og sikkert Nordbysenteret i Strømstad i slutten av juli. Tenkte at det kanskje er lurt å handle litt til babyen der. Noen som har erfaringer med hva som er billigere i Sverige? Tenker mest på små ting som bleier, oljer, engangsservietter, evt sengetøy, dyne, babycall, og andre ting en trenger.

Bleier er vel billigst i Norge? Engangsservietter er billig i Sverige(sjekk parfymeinnholdet), dyne/sengetøy ville jeg kjøpt på Kid etc, Norge og Sverige har forskjellige mål på dyner og puter :-) Babycall vet jeg ikke, men får vel ikke den sammen garantien som i Norge om noe skulle være galt med den:wideyed:

Middagsglass og forskjellige smoothie og frukt poser er mye billigere, men det blir litt tidlig å hamstre kanskje Hehe. Ellers så tror jeg bleier er billigere i Norge :)
Ta deg en tur på apoteket og kjøp bephaten ihvertfall. Muligens purelan er billigere også. Nesten alle apotekvarer er billigere :) Svigerinnen min pleier å kjøpe sånne tørre engangskluter men jeg vet ikke om det er billigere :)

Jeg har hørt at det ikke er så veldig mye å spare på å kjøpe babyutstyr i Sverige. Du finner ofte veldig gode tilbud på barneutstyrs butikker her i Norge som du kan spare mye på :) også har mange butikker prismatch.

Bleier er i allefall mye billigere her i Norge :)

Back
Topp