Hva er best?

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Kjeder meg [8D] Hva foretrekker du? Sove lenge, eller stå opp tidlig (med en blund senere på dagen)?

Nå når sambo er sykemeldt så bytter vi på. Ene står opp tidlig, og den andre får sove lenge. Når den ene står opp så får den andre legge seg igjen[;)] Synes faktisk det er best å stå opp tidlig, med en blund senere. [:D]

Jeg elsker å sove leeeeenge!!

heldigvis begynner B å sette pris på å sove lenge også, i helgene spretter samboeren opp rundt halv 9-9, men jeg og B sover glatt til 10-11 på dagen.

Driten er å komme seg opp i ukene da, der sliter vi litt.[8D]

Vet ikke jeg...får sjelden gjøre noen av delene...er alenemamma...

ORIGINAL: Mesaana

heldigvis begynner B å sette pris på å sove lenge også, i helgene spretter samboeren opp rundt halv 9-9, men jeg og B sover glatt til 10-11 på dagen.

Så deilig da [:D] Her er det morgen 7-8 [:)]

Sove leeeeeeenge

I helgene synes jeg det er digg å stå opp tidlig med snuppa, spise frokost og bare kooose oss, og så heller ta 5 minutter på øyet i forbindelse med at hun sover til middag.

ORIGINAL: Kittekat

ORIGINAL: [K]

Vet ikke jeg...får sjelden gjøre noen av delene...er alenemamma...

Me too.. Elsker å sove lenge, er bare så sjelden at det skjer.[8D]

Jaa..sove lenge er superdigg...men en dupp på dagen er sikkert like digg...heh....luksus begge deler for meg[:)]

Eg lika faktisk best å stå opp tidligt, å holda meg våken heile dajen [:)]

Probleme mitt e berre da atte eg har ein tendens te å stenga vekkarklokko i søvne, åsså kjem ongane å vekke meg når dei står opp [8D]

Syns da e hærligt å stå opp tidligt, få stelt meg å tatt meg ein kopp kaffi å oppdatera meg litt  i internett verden før ongane kjem tuslande [:)]

ORIGINAL: ellaumbrella

ORIGINAL: Mesaana

Så deilig da [:D] Her er det morgen 7-8 [:)]

Hehe, er bare siste 6-7 mnd det har vært sånn luksus da. Det første året hans så begynte vi dagen klokken 5 på morgene, så har han våknet senere og senere etter hvert som han har blitt eldre.[:)]

Back
Topp