hva er best...vinter eller sommer?

sol vil bli mamma

Gift med forumet
Hva liker dere best av vinteer eller sommer?

Helt klart sommeren, for liker og ha det varmt og godt [:D]

Livet er lettere på sommeren. Også er jeg lærer så jeg har 7 og en halv uke ferie[;)] Det hjelper på det.

absolutt sommer[:D] Vinteren er deilig den også,når man kan leke i snøen,stå på snowboard osv. Men INGENTING slår sommeren[:)]

Sommer er klart best. Det er deilig og varmt, jeg er blid og fornøyd og har 6 uker sommerferie. Åååå for en herlig tid..

Høst og vår [8D]

sommer!!! helt klart.. hater å fryse.. heller bedre å kjøle seg ned i sjøen på varme dager da[8D]

ORIGINAL: Quotequeen

Helt klart sommeren, for liker og ha det varmt og godt [:D]

Sommer! [:)]

Er så utrolig herlig med laaange, lyse kvelder og deilig temperatur[:D]

jeg må si at jeg liker Høsten best! Syns det er så mye stilig en kan gå med, pluss at naturen er bare helt fantastisk!!!

må legge til at jeg får lett soleksem og blir aldri brun, så kan ikke oppholde meg så mye i solen , men sommeren kommer som nummer to.

ORIGINAL: Frustrert Frue

Sommer selfølgelig [:D]
(men er også veldig glad i jula)

Helt enig!!!!!!! [:D]

SOMMER!!!!

For da er det varmt og godt, lyst om morran og alle er sååå mye blidere og gladere!!![:D]

Sommer! Men ikke i fjor sommer.... Å gå gravid i heten var ganske pyton. Satt bare som en sur sokk inne med bena i isvann. Ble helt slått ut jeg!

Det er sommer det er sol og det er latter!!![:D]

Ja takk begge deler, sommeren hadde ikke vært så deilig uten at det først har vært vinter. Setter ekstra pris på de lyse deilige kveldene og varmen når det nettopp har vært en mørk kald vinter. Og etter sommeren så er det så koselig når vi kan begynne å tenne lys inne i mørke vinterkvelder. Snø er like gøy hver vinter, og så er det like deilig hver vår når den forsvinner. Er glad for å bo et sted på kloden med skiftende årstider [:)].

Liker best sommer her også[:)]

He he...men liker nok best å gå gravid på vinteren[8D]

Back
Topp