Skrulletulla
Gift med forumet
Synes det er så mange som lekker jeg :( selvom de lover den skal være tett...
Hvem synes dere er best?? som altså IKKE lekker??
Hvem synes dere er best?? som altså IKKE lekker??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Thille
Tupperware hadde jeg da jeg var lita, men var på svinesund for noen uker siden, der fant jeg en bambino kopp som ser akkurat ut som tupperware sin. Den lekker ikke....
[hr]
Denne bruker vi nå[:D]
[hr]
[hr]
Tupperware hadde jeg da jeg var lita, men var på svinesund for noen uker siden, der fant jeg en bambino kopp som ser akkurat ut som tupperware sin. Den lekker ikke....
[hr]
[hr]
[hr]
ORIGINAL: Thothamon
har prøvd mange kopper, og den jeg syntes er helt klart best er Playtex sin kopp, kjempe bra kopp som jeg kjøpte på sparkjøp.
ORIGINAL: Skrulletullahttp://tradeway.no/index.php?id=5&cid=25&pid=44&iid=150
ORIGINAL: Thothamon
har prøvd mange kopper, og den jeg syntes er helt klart best er Playtex sin kopp, kjempe bra kopp som jeg kjøpte på sparkjøp.
bilde??
ORIGINAL: ThilleDen er kjempe god!! Vi bruker den mest. Men han har noen andre også,men de lekker litt ja..Serlig avent sine..
[hr]Denne bruker vi nå[:D]
[hr][hr]
ORIGINAL: Mamma$ lille £ngel
ORIGINAL: pupple
[hr]
[hr]
[hr]
har og denne. de selger den på rema!!! ca 30 kr tror jeg... den lekker ikke, men tror ikke jeg vil ha flere pga:
d stod på at ikke den tålte mer enn 37 grader (tror jeg d var) vet ikke om de mener drikke eller vask. og om den da frigjør noen stoffer fra plasten[8|] jeg vasker den i oppvaskmaskinen og d går greit.
jeg ville aldri servert melk fra den pga melkerester kan sette seg i tuppen, og da kan colibakterier formere seg som fy[:@]
ellers er han ikke like fornøyd m å drikke fra den som avent siden han må suge mye hardere.. det går tregere og blir vakum.
så vi liker best avent, og han drikker bare vann så noen dråper skader ikke.
Takker for det svaret!
ORIGINAL: Skrulletulla
Den har vi kjøpt nå heter Nuby,jeg er egentlig veldig fornøyd[:)],men selfølgelig så er det noe med denne også da [:'(][:@] fordi når han trykker tuten ned i bordet så lekker den,men ikke ellers,men da er det jo veeeeeeeldig moro å trykke den ned så det blir mye gris.. [&:][:'(]
Den har vi kjøpt nå heter Nuby,jeg er egentlig veldig fornøyd[:)],men selfølgelig så er det noe med denne også da [:'(][:@] fordi når han trykker tuten ned i bordet så lekker den,men ikke ellers,men da er det jo veeeeeeeldig moro å trykke den ned så det blir mye gris.. [&:][:'(]
Olliver da[:D][:D][:D][:D] vann er morro!!!
Olliver da[:D][:D][:D][:D] vann er morro!!!
Hadde det bare alltid vært vann,men melk noen hanger også,det er litt verre.. hehe