Hva er best? (tutekopp)

Skrulletulla

Gift med forumet
Synes det er så mange som lekker jeg :( selvom de lover den skal være tett...

Hvem synes dere er best?? som altså IKKE lekker??

Har bare brukt Avent naturally til min gutt.
Ikke hatt noen problemer med dem. (Bare hvis det er helt fulle/over max-streken)

MAM sin kopp lekker ikke [:D]

Jeg kjøpte min på Obs

Vi har kjøpt noen på rimi, husker ikke hvilket merke det er, men de lekker ikke[:D]

ORIGINAL: Thille

Tupperware hadde jeg da jeg var lita, men var på svinesund for noen uker siden, der fant jeg en bambino kopp som ser akkurat ut som tupperware sin. Den lekker ikke....

[hr]
Denne bruker vi nå[:D]

[hr]

[hr]

Har en sånn også, ja!
Kjøpte den på Europris[:)]

Tupperware hadde jeg da jeg var lita, men var på svinesund for noen uker siden, der fant jeg en bambino kopp som ser akkurat ut som tupperware sin. Den lekker ikke....

[hr]

[hr]

[hr]

vi også bruker denne. kjøpte den for 40 kr på rema 1000 og den lekker ikke

har prøvd mange kopper, og den jeg syntes er helt klart best er Playtex sin kopp, kjempe bra kopp som jeg kjøpte på sparkjøp.

[hr]

[hr]

[hr]

har og denne. de selger den på rema!!! ca 30 kr tror jeg... den lekker ikke, men tror ikke jeg vil ha flere pga:

d stod på at ikke den tålte mer enn 37 grader (tror jeg d var) vet ikke om de mener drikke eller vask. og om den da frigjør noen stoffer fra plasten[8|] jeg vasker den i oppvaskmaskinen og d går greit.

jeg ville aldri servert melk fra den pga melkerester kan sette seg i tuppen, og da kan colibakterier formere seg som fy[:@]

ellers er han ikke like fornøyd m å drikke fra den som avent siden han må suge mye hardere.. det går tregere og blir vakum.

så vi liker best avent, og han drikker bare vann så noen dråper skader ikke.

ORIGINAL: Thothamon

har prøvd mange kopper, og den jeg syntes er helt klart best er Playtex sin kopp, kjempe bra kopp som jeg kjøpte på sparkjøp.

bilde??

Den har vi kjøpt nå heter Nuby,jeg er egentlig veldig fornøyd[:)],men selfølgelig så er det noe med denne også da [:'(][:@] fordi når han trykker tuten ned i bordet så lekker den,men ikke ellers,men da er det jo veeeeeeeldig moro å trykke den ned så det blir mye gris.. [&:][:'(]

[hr] Denne bruker vi nå[:D]
[hr][hr]
Den er kjempe god!! Vi bruker den mest. Men han har noen andre også,men de lekker litt ja..Serlig avent sine..

ORIGINAL: Mamma$ lille £ngel

ORIGINAL: pupple

[hr]

[hr]

[hr]

har og denne. de selger den på rema!!! ca 30 kr tror jeg... den lekker ikke, men tror ikke jeg vil ha flere pga:

d stod på at ikke den tålte mer enn 37 grader (tror jeg d var) vet ikke om de mener drikke eller vask. og om den da frigjør noen stoffer fra plasten[8|] jeg vasker den i oppvaskmaskinen og d går greit.

jeg ville aldri servert melk fra den pga melkerester kan sette seg i tuppen, og da kan colibakterier formere seg som fy[:@]

ellers er han ikke like fornøyd m å drikke fra den som avent siden han må suge mye hardere.. det går tregere og blir vakum.

så vi liker best avent, og han drikker bare vann så noen dråper skader ikke.

Takker for det svaret!

[8|]

ORIGINAL: Skrulletulla

Den har vi kjøpt nå heter Nuby,jeg er egentlig veldig fornøyd[:)],men selfølgelig så er det noe med denne også da [:'(][:@] fordi når han trykker tuten ned i bordet så lekker den,men ikke ellers,men da er det jo veeeeeeeldig moro å trykke den ned så det blir mye gris.. [&:][:'(]

Olliver da[:D][:D][:D][:D] vann er morro!!!

Hadde det bare alltid vært vann,men melk noen hanger også,det er litt verre.. hehe

Hadde det bare alltid vært vann,men melk noen hanger også,det er litt verre.. hehe

ja æææsj..[:@] 
får han melk utenom måltidene og[8|]
var nylig  på 15 mnd kontroll, og HS advarte mot anna enn vann utenom måltidene ser du pga d er så utrolig mange som får huller i melketennene. tannpussen var mindre viktig faktik.. vi er jo veldig heldige da, siden han bare vil ha vann...

kos å se deg igjen her!! d var lenge siden!!

Liker avent sin jeg, ikke hatt noe problem med den

Vi bruker bambino-koppene og er veldig godt fornøyd med de [:D]

Back
Topp