HVa er best til biffen?

helen79

Forumet er livet
Skal ha svinekjøtt en kveld og oksekjøtt en kveld i løpet av helgen.
Hva er best til svin og hva er best til okse av ris og grat. poteter?

gratinerte poteter er jo godt til alt da, men om jeg måtte velge hadde jeg kanskje tatt ris til svin og poteter til okse.. eller..

skal ha samme i helga, og da skal vi ha urtebakte båtpoteter til biff (okse) og gratinerte poteter til svin (helstekt indrefilet)..

Jeg ville hatt ris til svin og gratinerte poteter til okse[:)] Men begge deler passer vel til begge[:D]

ORIGINAL: Hælledussan

gratinerte poteter er jo godt til alt da, men om jeg måtte velge hadde jeg kanskje tatt ris til svin og poteter til okse.. eller..

skal ha samme i helga, og da skal vi ha urtebakte båtpoteter til biff (okse) og gratinerte poteter til svin (helstekt indrefilet)..

Signerer.

Ja, passer jo begge, men tror det blir ris til svin og grat. poteter til okse.

Å litt tomat, mais, broccoli og saus av noe slag.

ORIGINAL: helen79

Ja, passer jo begge, men tror det blir ris til svin og grat. poteter til okse.

Å litt tomat, mais, broccoli og saus av noe slag.

Den hadde jeg gått for og.

Ville også gått for ris til svin og fløtegratinerte poteter til okse.

Til okse passer det helt fortreffelig med en tomatsalat til(skivede tomater, rødløkringer, eddik, olivenolje, litt dill, pepper og salt, og gjerne finhakket hvitløk på) og brokkoli, maiskolber! Og bearnaisesaus! Mmmm, sulten nå jeg...

Ovnsbakte poteter og salat til biffen. For å få smak på poteten har du kryddersmør og rømme på.
Til svin: Krydra poteter.

ORIGINAL: Superlilje

Jeg ville hatt ris til svin og gratinerte poteter til okse[:)] Men begge deler passer vel til begge[:D]

Fløtegratinerte poteter og bakt potet er kjempe godt til begge deler:)
Ville heller hatt det en ris:)

Back
Topp