hva er best mot hodepine med tanke på graviditet? ibux/paracet?

Lille92

Forelsket i forumet
som overskriften sier...
jeg har hodepine og skal på jobb nu... skal prøve å holde meg unna smertestillende så lenge som mulig, men hvis hodepinen utvikler seg mer utover kvelden, så må jeg kanskje ty til medisin... hvilket er best da?

Det var kjekt å vite, ikke at jeg tar så mye smertestillende men det hender jo.

Det var kjekt å vite, ikke at jeg tar så mye smertestillende men det hender jo.
Ja, samme her... jeg tar kjempe sjeldent, trur ikke jeg undervurderer hvis jeg sier at jeg tar smertestillende fem ganger iåret... d er ved ekstreme smerter... men godt å vite :)

Ett tips er å få i deg nok salt, ofte får man vondt i hodet om man mangler salt :) og som andre har sagt, ibux er fy fy når man er gravid,men ikke når man ammer :)

MYE vann, bare å bli vant med det med en gang :) Funker på en del av hodepinen (paracet tar resten) og så er du godt i tralten før du skal til å amme (kanskje?) da blir du også mye sannsynlig veldig tørst ;)

Om du nettopp har sluttet å drikke kaffe kan du få hodepine av det også. Da er det bedre å heller drikke en kopp kaffe og se om det hjelper

Om du nettopp har sluttet å drikke kaffe kan du få hodepine av det også. Da er det bedre å heller drikke en kopp kaffe og se om det hjelper

Det har jeg merket til tider, at jeg får hodepine. Da er det sikkert fordi at man har redusert kraftig på kaffen.

Jeg slet mye med hodepine men tipset er og ha en flaske med vann med deg, alltid fylt opp. Det hjalp her :)

Back
Topp