Hva er best for håret?

Speedsjarken

Gift med forumet
Jeg kjøper alltid shampoo på salong men bruker veldig lite balsam da jeg har kort hår, derfor gidder jeg ikke å kjøpe dette også hos frisør.

Over til spørsmålet:

Hva er best for håret, billigbalsam eller ingen balsam? (Altså hvis man må velge en av de to alternativene)

(Det er snakk om helt normalt hår, litt behandlet men ikke veldig slitt)

Hmm..jeg har så tykt og langt hår, at for MEG lønner det seg overhodet ikke å kjøpe noe av delen på salong..det kommer til å bli en formue [:D]..men bruker du ikke balsam kan jo en hårkur en gang i uken funke også ??? [:)] og den kan du jo da legge litt penger i på en salong..

da stemmer jeg for billig balsam! billig balsam behøver jo ikke nødvendigvis å bety dårlig balsam heller da

ORIGINAL: *KaMi*

eg er i mot at noko heiter billigshampo og dyr shampo. kjøper du ein god shampo/balsam treng du så lite at når du har brukt den opp ville du brukt opp 2-3 "billig" shampoar på tilsvarande tid..... Og dei ER betre for håret.

Jaja, men det var bare for å skille mellom frisør- og kolonialprodukter :) Er helt enig med deg.

Ser NÅ at jeg har jo igrunn ikke gitt deg noe svar..er helt i tåke her [:D]
Tror godt du kan kjøpe deg "billig balsam"..tror også at det er VELDIG individuelt hvordan håret blir fra merke til merke, enten det er dyrt eller ikke..Jeg har selv prøvd dyre hårting, men som sagt, har så mye hår at det lønnet seg ikke for meg, men merker egentligi ikke så stor forskjell på dyrt og billig..men det er jo MITT hår..sikkert andre som merker store forskjeller..

Back
Topp