Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min er faring er å begynne fra dag 1. Hadde aldri noen "tilvenningsperiode" med snuppa, fordi vi begynte med rutiner med en gang. Derfor slapp vi unna med mye hyl og skrik, og fikk en utrolig blid og fornøyd unge:)Carla82 skrev:
Barnehagen gjør også det som trengs altså for å få ungen din til å sovne. Om det er flaske og rugging på vogna til ungen sovner, så gjør de det også.Labambie skrev:
Jobber selv på en småbarnsavdeling, og har sett hvor tungt det kan være å dele oppmerksomhet og tilvenne seg nye rutiner. Det er derfor jeg ønsker at hun så tidlig som mulig kan lære seg å sovne av seg selv. Vi passer også på det enkelte barnet har det bra, men det er umulig å kunne gi den samme oppfølgingen som en eller to foreldre hjemme kan siden man tross alt har elleve andre barn som har like stort behov. Har fått for meg at hun vil få det bedre dersom hun er mest mulig "selvstendig" da hun begynner.Jorlin skrev:
Hun er fire måneder nå, og er ei blid og fornøyd jente som fortsatt sover da hun trenger det. Men tror på tidlig tilvenning slik at hun slipper å venne seg til en ting for så å måtte omstille seg senere.
Nå triller vi til hun sovner, og det tar alt fra to min til en halvtime. Hun "skriker" til hun sovner nesten hver gang, men roer seg da vogna beveger seg. Skulle bare gjerne hatt noen tips til hvordan vi best kan tilvenne henne å sovne av seg selv.