Hva er best? *bilseter*

*Sookie*

Elsker forumet
  • Akta Graco DuoLogic 2
  • HTS BeSafe iZi Kid ISOfix X1
  •  HTS BeSafe iZi Kid X2

Hvilket er sikrest?
Er det noen av de som har bedre benplass enn andre?
Generell erfaring med noen?

Alle er etter hva jeg er informert pluss-godkjente seter[:)]

Hadde ikkje gått for noen av dei, ville heller tatt ett sete som går til 25 kilo bakovervendt (var det 25????-litt ammetåke her)

ORIGINAL: Cathrine76

Hadde ikkje gått for noen av dei, ville heller tatt ett sete som går til 25 kilo bakovervendt (var det 25????-litt ammetåke her)

Jepps.. Det viktigste er å ha barnet bakover så lenge som mulig. [:)]

ORIGINAL: Sicily

takk[:)] ble plutselig veldig usikker[8D]

Ja, det vet jeg. Har ett multitech fra før, men av div grunne skal vi ha ett til[:)]

ORIGINAL: *Sookie*

Ja, det vet jeg. Har ett multitech fra før, men av div grunne skal vi ha ett til[:)]

Vi har ett britax twe somvi er veldig fornøyd med-men synes det passer best når barnet er litt større[:)] Eldstemann sitter bakovervent i ett slikt

IKKE besafe.
For all del, greit sete.. men selene er lave og det går kun til 18kg.
Så vi måtte bytte undøvendig tidlig pga selene, selv når hun var under vektgrense.
SYKT irriterende!

ville som sagt over valgt et til 25 kilo.Da har du sete mye lenger[:)]
Og sålenge du velger godt kjente produsenter,er somregel stolene like gode(når de er korrekt montert)Men ikke alle stoler passer i alle biler,derfor lønner det seg å prøve i bilen,og gjerne med barn i før man kjøper.

Vi har DuoLogic, men det er nok ikke et sete jeg hadde valgt å kjøpe igjen.

ORIGINAL: StinkiStini

IKKE besafe.
For all del, greit sete.. men selene er lave og det går kun til 18kg.
Så vi måtte bytte undøvendig tidlig pga selene, selv når hun var under vektgrense.
SYKT irriterende!

På den nyeste modellen kan man vel stille selene lengre opp, om jeg ikke tar helt feil? [:)]

Back
Topp