Hva er barna ...

2blir3?

Elsker forumet
Hva er barna opptatt av om dagen?

Frøkna her er oppslukt av Dora og tenkte vi skulle ha Dora-inspirert barnebursdag i barnehagen.

Noen som har begynt å tenke på bursdagen?

Det hadde vært gøy og lagd en tråd hvor vi kan inspirere hverandre.[:)]

Her er det Lynet McQueen og Bill som er favoritter med stor F. Og Sally, Doc, Sheriffen osv osv. Det gjelder film, bøker, leker osv!

Ellers er det nok kaptein Sabeltann på dvd og Peter Pan, Bambi og Ludde som er poppis i bokverdenen!
Ser barnetv hver kveld og der er det Jess, Sigge, Timmy, Bums og Rorri som er gøyest.

Har ikke begynt å tenke på bursdagen hans enda, men hvis det holder seg sånn som nå, blir det vel noe med Lynet (og venner), iallefall på hovedkaken. (I fjor var det Thomastoget)

Hos oss er det også Lynet McQueen som r store favoritten etterfulgt av Tøfferud og Jungelhjul[:D]

Har ikke tenkt på noe tema enda men blir ikke bursdag med folk fra bhg før neste år, men blir med venner og bekjente som vanlig..

julie er ikke opptatt av barnetv, ser det nesten aldri. men hun er veldig glad i min astrid lindgren samle dvd-boks!!! så her går d i pippi, bakkebygrenna, madikken, lotta i bråkmakergata, emil og tjorven! And I love it!![:D]

hun liker generellt tv/filmer med ekte barn! julenatt i blåfjell og oda på fjellgården er også store favoritter!

ang bursdag så har jeg ikke begynt å tenke på det enda!! er jo 4 mnd til enda jo[:-][:D]

[:D][:D] Ja, det er vel kanskje litt tidlig [:D][:D]

Sitter å planlegger bursdagen til Mie, som er 2/3, og da tenkte jeg at jeg skulle planlegge begge bursdagene nå, så er jeg ferdig med det[:D][:D]

Han har fått deg Pelle Politibil tegnefilmen så nå om dagene er den storfavoritten [:D]

Ellers er han VELDIG glad i dinosaurer, gjerne sånne "ekte-dokumentar" lignende filmer/serier.. [:)]

Også lynet mcqueen og toy story er også høyt på lista [:D] Og Josa pantej (Rosa panter) av alle ting [8D]

Bursdag har vi ikke tenk på enda [:)]

Her er det Emil, Bamse verdens sterkeste bjørn, Mummi, babyer og å spise snø (!)

Har ikke begynt å tenke på noe bursdag, men tror kanskje ikke det blir noe tema...er ikke så ivrig på det. Håper det blir sol og varmt så vi kan grille ute. [:)]

Vi bruker heller ikke noe tema hjemme, men i barnehagen synes vi det er gøy å spille på et tema som mange vil kjenne igjen [:)]

Mulig at vi bruker noen Dora-figurer for å dekorere kakefatet, så tenkte jeg at vi skulle lage kikkerter av papir så de kan dra på oppdagelsesferd for å finne desserten, mens vi spiller Dora sangene [;)]

Utrolig mye billig gadgets på Ebay forresten. Bare synd de ikke sender til Norge mange av dem...

Hello Kitty, og Kaptein Sabeltann er favoritter her[:)]
Har ikke tenkt på bursdagen ennå, men det blir nok som ifjor med nærmeste familie, grilling på altanen, og kaffe/kake[:)]

Her er det Sabeltann som gjelder. Eller Grusomme Gabriel helst.. Og Lynet McQueen, Rorry og at som har med biler å gjøre, helst brannbiler[:)]

Back
Topp