Hva er bakgrunnen for ditt nick???

dhillon

Glad i forumet
stjeler denne her å jeg..dhillon er etternavnet mitt..eller het det før jeg gifta meg..

min elste datter heter emma og kjælenavnet hennes er emmis[:D]

kult å vite det[;)]...hihi

Dårlig fantasi!
Er født i stjernetegnet skorpionen,derfor scorpio[8D]

Og mitt forrige nick.... Jepp, jeg har null fantasi når det gjelder sånt... det var pent vær og masse sol den dagen jeg registrerte meg, så derfor ble det Sola_1...

Da jeg skulle lage hotmail-adresse, og skrev inn Birte var det allerede i bruk stod det...og Birdie ble et av alternativene...og da bruker jeg det på det meste av innlogging og sånt på nettet[:D] Likt navn og passord overalt - lettest å huske da[;)]

HAR TRE GUTTER - OG DE KAN SOM ALLE BARN VÆRE NOEN RØVERE....
(REGNER MED MINSTEN OGSÅ BLIR DET..[:)])
DERFOR: MOR TIL 3 RØVERE

alle rundt mæ kaller mæ lillemor,så æ bare gjorde dt litt om til lillmammy da... [:D] fryktelig fantasi her ja... 

Jeg heter Gry Jeanette [;)]

mitt tidligere kallenavn var preggy21.. fordi alle kalte meg preggy da jeg var gravid.. også er jeg 21 år..men nå er jeg ikke gravid lengre så da byttet jeg til peggy85[8|]

Jeg kaller meg witch of the north, fordi jeg er heksa fra nord[;)]

Min mamma og pappas kjælenavn på meg er gunnemor[;)]

ble kalt for litlå på jobb... jeg var og er minstemann blandt alle hønemammaer på jobb...[:)]

Nåværende nick fordi jeg er mamman til Olav, tidligere nick (13. mai) fordi det var den dagen jeg fant ut at jeg var gravid...

Mellomnavnet mitt er Mun (etter ein sang som heiter moonchild) og derfor blei det Munemor...

Bruker tweety fordi det er det samme som jeg bruker på skype, og 78 bak som er året jeg ble født[:)]

ESERETH = THERESE..
SÅ ALTSÅ NAVNET MITT BAKLENGS...
SAMBOERN MIN PLEIER OG SI DET NÅR HAN SKAL SMISKE HEEH

noe så spennende som at jeg heter stine og mamma kalte meg mille når jeg var liten.. også i tillegg heter nå lille frøkna vår mille! kreativiteten sjøl ja... hehe  [:D]

Back
Topp