• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hva er 30 days shred....??

Ble litt inspirert av dette, så jeg lastet ned[:)] Å nå har jeg fullført level 1[:)] Ble litt svett[8D]

Takk for tips da lastes det ned[:D]

ORIGINAL: Elin_

ORIGINAL: buffi

Takk for tips da lastes det ned[:D]
hvor?

Her

http://thepiratebay.org/torrent/5276980/Jillian_Michaels_30_Day_Shred_Workout_-_www.DietingHub.com

da laster jeg ned, så får vi se om jeg kan følge dette...[8D]

ORIGINAL: Syska

Hvor mye veier de manualene hun sier man skal bruke? Jeg har prøvd det EN dag og hadde en gangsperre fra h****** i nesten en uke etter, men jeg er ikke klok av skade og nå skal jeg prøve igjen..[8D]

tror ikke de er mer enn 1kg, det er ikke meningen at det skal være tungt.. for det blir det uansett etterhvert, er bare litt ekstra styrke man legger på for bedre resultat![:)]

ORIGINAL: Kranglefanten

ORIGINAL: Cathrine_86

ORIGINAL: Jubelmusa

ORIGINAL: Cathrine_86

Hvilket program kan den spilles av i?? Lasta ned filen fra piratebay nuh, men får ikke spilt den av.. Har kun mediaplayer på maskinen, helt ny, så har ikke noen andre avspillingsprogram..

Last ned VLC media player, den spiller av det meste. :)

Har lastet ned VLC, men får ikke til å spille av filen.. Skjer liksom ikke noe.. Hmm!

Jeg lasta ned fra torrenthound og får fint spillt den i VLC...er samme filen, bare lagt ut via en annen server.

Man trenger ikke laste ned VLC heller. Vi har innstallert en pakke med kodeker på dataen vår, og dermed kan vi spille av alle filmer i alle programmer, så lenge de er i riktig filformat (laster som regel ned .avi).

ORIGINAL: solstråla

da laster jeg ned, så får vi se om jeg kan følge dette...[8D]

ORIGINAL: Heijdii

Hvor mye veier de manualene hun sier man skal bruke? Jeg har prøvd det EN dag og hadde en gangsperre fra h****** i nesten en uke etter, men jeg er ikke klok av skade og nå skal jeg prøve igjen..[8D]

tror ikke de er mer enn 1kg, det er ikke meningen at det skal være tungt.. for det blir det uansett etterhvert, er bare litt ekstra styrke man legger på for bedre resultat![:)]

Da trener man utholdende styrke. [:)] 
Man kan trene styrke på to måter. Lettere vekter med mange repetisjoner og flere serier, eller tyngre vekter så man bare klarer noen få repetisjoner.
(det var det vi lærte i gymmen på grunnkurs i allefall[8D])

Hvor får man lastet ned VLC?

ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: Heijdii

Da trener man utholdende styrke. [:)] 
Man kan trene styrke på to måter. Lettere vekter med mange repetisjoner og flere serier, eller tyngre vekter så man bare klarer noen få repetisjoner.
(det var det vi lærte i gymmen på grunnkurs i allefall[8D])

Japp, det er det man gjør.. tror jeg![8D][:D]

ORIGINAL: hopsideisi

jeg driver med zumba,  noen som har prøvd begge deler?
hva er mest effektivt av de har da?

blir svett og god av zumba da!!

Jeg har prøvd begge. Men zumba var ikke noe for meg fordi jeg suuuger på å huske alle danse trinnene [:'(] 
Datt ud hele tiden. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg nok digga det

30 days shred elsker jeg [:)][:)]

Men til spørsmålet ditt så tror jeg det har god effekt begge deler [:)]

Hmmm.. Nå har jeg også forsøkt å laste det ned, men fikk en fil på 14,5 kb som ikke lot seg åpne selv om jeg har VLC mediaplayer... Noen gode råd??

Får ikke lastet ned jeg[8|] Kan noen si hvordan man gjør det? Skjer ikke noe når jeg trykker download...

ORIGINAL: Mamma til Theo

ORIGINAL: Thunderella

Ja, hva er egentlig dette??

Jeg SKAL ned i vekt nå, men må finne en måte å gjøre det på..
Hva skal til for å få Reducil eller hva det heter?!

At du har BMI på godt over 30[:)]
Ikke kjøp på nett. Strengt ulovlig, leste nettopp at 4 kvinner fra Bergen fikk politiet på døren og en klekkelig bot etter at de hadde kjøpt Reductil[:-]

I tillegg er det ingen garanti for hva de inneholder - de kan inneholde bare sukker, eller mye verre ting som efedrin osv... IKKE lurt med andre ord... Reductil som du får på resept hos legen er "ille nok" i forhold til bivirkninger, og det er veldig viktig med oppfølging! Man kan få høyt blodtrykk av å gå på reductil så i oppstarten anbefales det at man er hos legen hver 14. dag for å sjekke blodtrykket!... Har man virkelig behov for reductil (dvs er overvektig med bmi over 30) og snakker litt for seg så vil nok de fleste leger la deg prøve de såfremst det ikke er andre medisinske problemer som vanskeliggjør det....

Back
Topp