Ble litt inspirert av dette, så jeg lastet ned[:)] Å nå har jeg fullført level 1[:)] Ble litt svett[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Syska
Hvor mye veier de manualene hun sier man skal bruke? Jeg har prøvd det EN dag og hadde en gangsperre fra h****** i nesten en uke etter, men jeg er ikke klok av skade og nå skal jeg prøve igjen..[8D]
ORIGINAL: Kranglefanten
ORIGINAL: Cathrine_86
ORIGINAL: Jubelmusa
ORIGINAL: Cathrine_86
Hvilket program kan den spilles av i?? Lasta ned filen fra piratebay nuh, men får ikke spilt den av.. Har kun mediaplayer på maskinen, helt ny, så har ikke noen andre avspillingsprogram..
Last ned VLC media player, den spiller av det meste. :)
Har lastet ned VLC, men får ikke til å spille av filen.. Skjer liksom ikke noe.. Hmm!
Jeg lasta ned fra torrenthound og får fint spillt den i VLC...er samme filen, bare lagt ut via en annen server.
ORIGINAL: solstråla
da laster jeg ned, så får vi se om jeg kan følge dette...[8D]
ORIGINAL: Heijdii
Hvor mye veier de manualene hun sier man skal bruke? Jeg har prøvd det EN dag og hadde en gangsperre fra h****** i nesten en uke etter, men jeg er ikke klok av skade og nå skal jeg prøve igjen..[8D]
tror ikke de er mer enn 1kg, det er ikke meningen at det skal være tungt.. for det blir det uansett etterhvert, er bare litt ekstra styrke man legger på for bedre resultat![:)]
ORIGINAL: toneany
ORIGINAL: Heijdii
tror ikke de er mer enn 1kg, det er ikke meningen at det skal være tungt.. for det blir det uansett etterhvert, er bare litt ekstra styrke man legger på for bedre resultat![:)]
Da trener man utholdende styrke. [:)]
Man kan trene styrke på to måter. Lettere vekter med mange repetisjoner og flere serier, eller tyngre vekter så man bare klarer noen få repetisjoner.
(det var det vi lærte i gymmen på grunnkurs i allefall[8D])
ORIGINAL: hopsideisi
jeg driver med zumba, noen som har prøvd begge deler?
hva er mest effektivt av de har da?
blir svett og god av zumba da!!
ORIGINAL: Mamma til Theo
ORIGINAL: Thunderella
Ja, hva er egentlig dette??
Jeg SKAL ned i vekt nå, men må finne en måte å gjøre det på..
Hva skal til for å få Reducil eller hva det heter?!
At du har BMI på godt over 30[:)]
Ikke kjøp på nett. Strengt ulovlig, leste nettopp at 4 kvinner fra Bergen fikk politiet på døren og en klekkelig bot etter at de hadde kjøpt Reductil[:-]