Hva en ikke trenger

Hanne79

Elsker forumet
Hva med en liste over babyting en IKKE trenger? Er sikkert mange med barn her inne som har gode råd om hva vi absolutt ikke trenger å sløse penger på å kjøpe. I tillegg får vi som venter sikkert høre råd fra både familie og venner.

Jeg har hørt at kortarma bodyer til vinterbabyer er helt unødvendig å kjøpe!

Hehe! Er sikkert en hel del som vi ikke trenger ja, men jeg har bare ikke peiling på hva! [:D]

Stemmer nok det ja.. Jeg fikk en del kortarma bodyer til Theodor, og brukte ingen..
Jeg synes også det er unødvendig med gensere/jekker med hetter til babyer..
De ligger bare som en klump bak og er i veien.. [>:]

Jeg synes også sparkebukser og pysjamaser med bein i, er vonde..
Gutten min klarte ikke å holde beina sine nedi de beina, [8|]
da synes jeg det var bedre å ha på ei god bukse og sokker jeg.. [:D]
Til min mors store fortvilelse " babyer skal da ha sparkebukser til de er 9 mnd gamle"... [:D][:D]

Er visst ikke nødvendig med tonnevis av kjoler til de små jentene. Kryper bare oppover ryggen og er til bry så lende de bare ligger...[:D] Men det er jo utrolig søtt[:)]

Veldig søtt og ok med kjoler da...Hadde ikke noe særlig problemer med det!
Men holder med det med hetter på gensere/jakker,og føtter på pysjer...
Syns det er søtt med noen sparkebusker med føtter. Men om natta er det helt umulig med føtter på pysjene,da må en ha skikkelige sokker som holder de på plass isåfall!
Ellers syns jeg det er helt unødvendig med slik gåstol!!!
Barna begynner å gå når de er klare for det,og trenger den naturlige motoriske utviklinga. Når barna er så sterke at de løfter hode har de bare godt av å ligge på magen på gulvet... Og derfra greir de fint å underholde seg selv![;)]

Er den bleiebøtta veldig dyr? (hvis man skal kjøpe helt ny...)

Den som leter finner![;)]
Har hatt noen kjoler med truse "innesydd"...
Kjempe praktisk!!!
Og bleiebøtte...Det er et must![;)]

Jeg kjøpte min for 299,-...Også må du kjøpe sånne poser når den er tom,de koster 89,-!
Men varer ganske lenge...Kan være et tips og kaste tissebleier i vanlig søppel,de lukter jo ikke ille![;)]

Der hvor jeg kikket kostet det 499.. Hmmm.... Kjøpte ikke da, for vi får av ei på jobben til sambo...

Vet de en gang hadde det gjennom katalogen til H&M Rowells...
Ikke titta no etter slikt i det siste,så vet ikke om noe annet nå![8|]
Jo,kjøpte en på Cubus og,når jeg tenker meg om...

en ting man ikke behøver å kjøpe, er sånn flaskevarmer til å holde flaska varm når du skal på tur. den jeg kjøpte fungerte hvertfall ikke! tuller heller flaskene inn i ett kjøkkenhåndkle, og så en liten pose. holder bedre på varmen, hvertfall!

Noen som har erfaring med flaskesteamere????

Back
Topp