Hva dytter dere innpå med i kveld?

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Jeg hadde en rar følelse her isted. Stod å lagde meg en kopp te og kjente at jeg ikke hadde lyst på noenting [&:] Så tenkte jeg at, jo noe må jeg jo trykke innpå. Men så slo fornuften inn og tenkte, hvorfor i all verden må jeg det når jeg ikke har lyst.

Så nå drikker jeg sitron te og farris. Null snop! MEn klokka er jo ikke åtte enda så har fortsatt 2 timer å få lyst på. Nå skal jeg snurre film tror jeg. Gubberullen skal se fotball. [8|]

Har hatt noen biter med stratos tidligere, men nå er det faktisk lite her i gården også[&:] Lurer nesten på om jeg er syk[8|][8D]

Men har et glass cola med isbiter ved min side, så er ikke heelt alene[:D]

Jeg er så glad for at nils ikke ser fotball!!!
Her har vi nettopp satt oss til hver vår pc for å koble ut litt, vi ble slitne etter middagsrushet som endte opp i at begge barna dusjet/badet samtidig nesten, begge fikk melken sin samtidig etterpå og var like trøtte. Veldig greit å ha lik rutine på dem men det går i ett og[&:]

Jeg er fortsatt mett etter hjemmelaget burgermiddag, men er tetørst så skal koke opp vann snart og kanskje finne litt knekkebrød til kveld.

Cola er jo som snop å regne [8D]

Akkurat sånn var det her i dag og Kolibri. Begge spiste samtidig, stelte seg og la seg. Klokken var akkurat 1815. Begge var utslåtte og sovnet på 5 minutter. Sofie har vært sjokkerende grei i dag. Kun 1 runde i trappa og 2 raserianfall. Så vi har hatt en koooselig ettermiddag. [:D]

Eg drikker et glass vann, men fikk lyst på te av all denne tesnakkingen her[8D]
Har spist rester av middagen, men blir vel sulten snart igjen tenker eg[8D] Voldsom apetitt på meg om dagene[8D] hehe...

ORIGINAL: Bdancer

spiser du godis hver dag? skulle ønske jeg kunne også[:D]
her er det rumling i magen....burde egentlig gått å lagt meg å sovnet før det blir for ille..

Hmm, ja flere ganger om dagen [&:]
I dag har jeg spist ett wienerbrød og 2 rader sjokkis. Men ingenting i kveld da. Kvelden er en egen kvote [:D]
Kan jo egentlig ikke jeg heller for jeg er litt for rundt akkurat nå (ifht buksene mine altså)

I går var jeg på en liten spontan jentekveld med kjeks og ost!
Da spiste jeg masse. Men drakk kun vann da!
Har kuttet brusen for det meste nå, drikker heller vann.
(altså, skal ikke bli helt nei-brus liksom, men ikke sånn til vanlig som jeg gjorde en periode!)

Back
Topp