Hva driver med i sommer jenter???

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Ja, hva gjør dere om dagen?? ferie eller bare hjemme??
Vi skal på en ukes ferie i uke 31, skal ut til hvaler og ligge i hytte, svigerfar konen og ungen dis har campingvogn der.
eller er vi for det meste hjemme, hatt noen turer på stranda når go været har vært her, og vi er mye i dyreparken, vært der 7 ganger siden Eline ble født, skal en tur igjen i morgen, vi har årskort, og storesøster elsker å være der. Eline ligger som regel bare i vogna og koser seg, så det er jo deilig, minuset med å bort nå er jo at det er SYKT mye folk..
 
Vi gjør ikke på så bonusbarna var en tur i syden med mamman og en svipptur i sverige med faen oh besyefaren mens jeg besøkte familen med minstemann i oslo. prøver å komme oss så mye ut som mulig når storebrødrene er her ellers så er jeg ute med minsten nesten hver dag... tar skikkelig ferie neste år;-)
 
Her er vi stort sett hjemme og koser oss:) Mannen jobber vekk i ukene, så det er deilig å ha han hjemme (i fire uker!), da kan vi slappe litt mer av istedenfor å haste avgårde, som vi stort sett pleier i helgene for å rekke å få gjort ting.. 
Har ikke de store planene i ferien.. har hatt en liten Ikea tur, og tenkte å besøke tanta til mannen som bor et stykke unna:) Også får min bror baby forhåpentligvis i slutten av juli (med mindre det blir overtid), så da må vi jo på babybesøk :) 

Ellers hadde jeg håpa på litt bedre vær, så vi kunne vært litt på stranda... men den gang ei! Har meldt litt bedre nå til uka, så krysser fingre for at det går ann med litt strandliv!
 


Hannahnas skrev:
Her er vi stort sett hjemme og koser oss:) Mannen jobber vekk i ukene, så det er deilig å ha han hjemme (i fire uker!), da kan vi slappe litt mer av istedenfor å haste avgårde, som vi stort sett pleier i helgene for å rekke å få gjort ting.. 
Har ikke de store planene i ferien.. har hatt en liten Ikea tur, og tenkte å besøke tanta til mannen som bor et stykke unna:) Også får min bror baby forhåpentligvis i slutten av juli (med mindre det blir overtid), så da må vi jo på babybesøk :) 

Ellers hadde jeg håpa på litt bedre vær, så vi kunne vært litt på stranda... men den gang ei! Har meldt litt bedre nå til uka, så krysser fingre for at det går ann med litt strandliv!


Deilig å ta livet litt med ro, må bare nyte det :)  Vi hadde oss en strandtur i går, var fint med engang vi kom, men etter en stund begynte det å blåse så, så vi dro hjem og rakk akuratt inn døra før det bøtta ned ute.. kjedelig når været er så ustabilt...
 
Vært i Telemark ei uke,. Så har vi vært hjemme å rydda og pusset litt opp. Rolig ferie, deilig !!
 
Back
Topp