Frk Spent Mai 2014 mamma :) Mailykke <3 6 Sep 2013 #5 Serviceteknikker - en skikkelig handyman - jeg får i hvertfall service
aGNi Kvalm, sulten, trøtt, men veldig spent! Mailykke <3 6 Sep 2013 #7 Stenhugger, jobber i familiebedrift med gravsteiner. Hugger inn inskripsjoner for hånd og sånn. Men han er sykemeldt nå da :/
Stenhugger, jobber i familiebedrift med gravsteiner. Hugger inn inskripsjoner for hånd og sånn. Men han er sykemeldt nå da :/
V Varla Elsker forumet Mailykke <3 6 Sep 2013 #8 Han jobber i kundeservice på telenor 50% og er 100% student. Studerer it-master på siste året. veldig stolt av mannen min.
Han jobber i kundeservice på telenor 50% og er 100% student. Studerer it-master på siste året. veldig stolt av mannen min.
Dobbel lykke <3 2014 Forelsket i forumet Mailykke <3 6 Sep 2013 #9 Jobber på fiskeoppdrett. Er utdannet matros, og var til sjøs heilt til me flytta til heimbygda hans for to år siden.
Jobber på fiskeoppdrett. Er utdannet matros, og var til sjøs heilt til me flytta til heimbygda hans for to år siden.
Mrs.Mona Elsker forumet MAI 2013 6 Sep 2013 #10 Han er Elektriker Hjelpearbeider, og skal utdanne seg som Elektriker. Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Han er Elektriker Hjelpearbeider, og skal utdanne seg som Elektriker. Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
V veienerlang Elsker forumet 6 Sep 2013 #11 Min er utdannet barne og ungdomsarbeider og jobber i ungdomsskolen med elever som trenger ekstra hjelp
Min er utdannet barne og ungdomsarbeider og jobber i ungdomsskolen med elever som trenger ekstra hjelp
E Ellinor30 Flørter med forumet 7 Sep 2013 #12 Min er utdannet tømrer. Men jobber idag som arbeidsleder.
M mamsen;) Forelsket i forumet Mailykke <3 7 Sep 2013 #13 Min jobber i nordsjøen. Fast turnus på 2/4 heldigvis er mud- ingeniør. Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Min jobber i nordsjøen. Fast turnus på 2/4 heldigvis er mud- ingeniør. Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Antonie_ Elsker forumet Mailykke <3 7 Sep 2013 #15 Jobber som lærer,har akkurat startet med master,så han blir lektor om 2 år
F førsteman87 Blir kjent med forumet 7 Sep 2013 #18 Grafisk designer og starter snart ny butikk! Så vi får vell to babyer