T tabXtra Glad i forumet 26 Aug 2013 #2 Vi ser på Breaking Bad! Hekta Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
C Cecilimr Andre møte med forumet 26 Aug 2013 #3 Ligger på senga med iPad og ansiktsmaske... Trøtt som en ugle... Vårt mirakel kommer mars 2014
Bubba Elsker forumet Marsboerne 27 Aug 2013 #5 Ser på breaking bad før jeg skal sette i gang med rydding av kjøkken og stue sykemeldt ut denne uka
babyønske13 Elsker forumet 27 Aug 2013 #6 akkurat vært på butikke å kjøpt pizza og sure godteri fra smågodtet. Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
akkurat vært på butikke å kjøpt pizza og sure godteri fra smågodtet. Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
ViMså Flørter med forumet 27 Aug 2013 #7 Jeg har akkurtt kommet hjem etter å ha gått tur me hunden.. Så nå er det å samle nye krefter til å gjøre litt husarbeid.. *energiløs*
Jeg har akkurtt kommet hjem etter å ha gått tur me hunden.. Så nå er det å samle nye krefter til å gjøre litt husarbeid.. *energiløs*
G gåsemor79 Forelsket i forumet 27 Aug 2013 #8 Spiser litt mat igjen og leser nyheter og er her på BV.