Hva driver dere søte jenter med?

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Her skal mannen jobbe ekstra i natt så blir alene under pleddet med netflix i kveld :) har akkurat satt på "losing isaiah" å tror dette blir en vanskelig film med hormoner. Den har vart i 5 min å jeg har allerede sotte med tårer i øyene

Nettopp kjørt sambo, han skulle ut med gutta i kveld! Så jeg har vært å kjøpt meg pizza og nå sitter jeg godt planta ned i sofaen og skal kose meg med godis å film etterpå :)

Vi har vert på farten i dag, langt besøk hos venninne så nå ligger jeg strak med vonde kynnere.. Tenke å ta en dusj å se om det hjelper før vi ser en eller annen film.... Den filmen tror jeg at jeg har grene meg gjennom....

Her har mannen dratt på fest,så jeg sitter her og legger sammen klær og skal varme opp restelasagne etterpå:P

Her blir det tv kveld med mannen min som vanlig. Trur kanskje jeg kan få masasje til og med ;)

Ikke bare jeg som er alene på en lørdagskveld altså, hehe sånn er det å være gravid :)

Haha, det er godt å se. Jeg er også alene i kveld. Mannen er på FIFAkveld med gutta og jeg har faktisk sitti her og gjort litt skole nå.. Driver og forbereder til et stort prosjekt som skal leveres 2. mai.. Så nå analyserer jeg kommentarer på blogger! HURRA!

Akkurat hoppa i pysjbuksa og den nye kosegenseren jeg kjøpte i dag, nydusja og håpte på en film i armkroken til sambo, meeeeen det ser ikke lovende ut... Han holder allerede på å sovne på sofaen :(

Vi sitter rett ut på sofaen og skal finne sengen snart. Sliten etter en lang dag, mannen har jobbet i kjelleren (driver å skal lage kjellerstue av en grovkjeller) og jeg og Mina har vært med ei venninne og sønnen hennes. Veldig koselig, men slitsomt med 2 4åringer, de er født på samme da;)

Fint lite.. Er jo ingen ting vetigt på tv en lørdags kveld.. eg sku kanskje ønska eg va aleina i kveld.. men her sitt samboer å ser på fotballkamp og eg surfer litt på pc`en.. har fått 15 min massasje i pausen då.. det trekker jo litt opp. :)

Her sløver vi i sofan etter en laaaaang lunsj. Dagen toppet seg med at vi kjørte for å spise lunsj, og i det vi skal parkere begynner ene bilen vår å ryke så det var bare å komme seg ut. Ser ut til at den kan vi bare vinke farvel til. Heldigvis har vi bestilt en helt ny bil :) Endte med at vi måtte ta taxi hjem... hehe :)
Nå blir det film og godis :)

Ligger på senga med dundrende hodepine:/ mannen lager middag:o skal tidlig på jobb i morgen så håper litt varm mat hjelper:)

Nåå skal jeg ta med vesla i dusjen, også blir det vel å kose oss med en film og kanskje noe godt etterpå :)

Vi har så masse "mor og datter"-tid, så vi er flinke til å kose oss :) Blir nesten litt for mye innimellom :p
Høres skikkelig koselig ut :) gleder meg til å gjøre det samme :) gleder hun seg til å bli storesøster?

Vi hadde pokerkveld i går! Knall kjekt! Satt rundt bordet fra syv til tolv! Var helt ødelagt i bekkenet mot slutten, men det var så gøy at det gjør ikke noe :-P

Høres skikkelig koselig ut :) gleder meg til å gjøre det samme :) gleder hun seg til å bli storesøster?
Det er det virkelig :) Hun er desverre ikke stor nok til å skjønne det med baby helt :( Ligger litt bak med pratingen siden det stortsett har vært bare oss to, og hun ikke begynte i barnehagen før i august. Når hun begynte så sa hun bare noen få ord, men nå er det hele setninger og jeg skjønner stortsett alt hun sier, så det har gått fort! :p

Back
Topp