Hva driver dere på med idag da?

*p!nk smile*

Forumet er livet
Jeg ligger bare å sløver på sofaen..er litt trøtt idag[:)]

ja det er jeg i dag oxo...blir bare å slappe av og ta livet med ro samme ungene i dag..

ligger rett ut etter at jeg fjernet mandlene på torsdag. sambo og theodor er i bursdag, og foreldrene mine har hentet linus, så jeg er alene hjemme i freden og roen.[;)]  nå skal jeg sove litt tror jeg...

ORIGINAL: *mamma i mai*

ingen verdens ting, bare sløver[:D] er veldig utålmodig og har lyst at en viss liten gutt snart kan komme ut å hilse på oss!!!

Du er ikke alene[:D]

jeg har akkurat fått meg helmassasje og ansiktsbehandling på spa[:D]

ikke en dritt...er jo litt handikeppet etter operasjonen så ikke så mye jeg får gjort...tenkte jeg skulle ut å skrelle poteter etterpå....

har hatt så migrene.. lå i senga til 12, så på sofan til kl.14 og nå sitter jeg i en stol.. burde sikkert ikke sittet foran laptopen, men kjedelig å ikke gjøre noe... .. skulle vært på jobb, men migrene og jobb er dårlig kombinasjon.. godt jeg forløpig er på aktiv sykemelding da...[8|]

Faktisk begynt i hagen[;)]
Vi har tatt over ett gammelt hus med en hage som ikke har vært stelt på mange år - så vi har nok å gjøre heeeeele sommeren[:D]

Ryddet litt, vasket, (ikke ferdig ennå men....)
Hatt med vesla ut å hentet linser, barnetrygden, som jeg neste hadde glemt, og en tur på butikken.

Nå må jeg snart rydde ferdig, lage mat til samboeren min kommer hjem, og så blir det trolig kino tur med en kamerat av oss! [:)]

jobb til 17, så snart ferdig[;)]
så kommer stemor og bestemor på kaffi en tur, så skal jeg på handling, og så skal jeg og sambo spise pita å se farmen finalen å kooooose oss[:D]

akkurat nu prøve æ å overse jentungen som kun prøve å trasse å sutre å gidda ikkje gi ho opmerksomhet før den oppførselen (ho git sæ snart)
å steike ei pizza. vi har vært ute i mange tima i dag å d bi væl en trilletur t før vi e fri før melk

[:D] Jeg har bakt brød. vasket alle skapene på kjøkkenet, vasket kjøkken- og stue gulvet, vært å handlet, vært lenge ute med elias og hunden og nå skal jeg lage en kake.
Så er det klesvask etterpå.

Back
Topp