hva driver dere med?

Jolanta

Betatt av forumet
hva jobber de forskjellige med her inne? ser det mange som har masse innlegg, men som ikke har vært medlem så lenge?

Jobber heller ikke, er hjemme med minste mann[:)]

ok, blir det penger i kassen av sånt da?[:)] skulle gjerne vært hjemme med guttungen jeg også

bast- hva vil det si? akupunktur og sånn?

frisørlærling, men er sykmldt ut svangerskapet....da får man god tid til og sitte og skrive her[:D][:D]

Ergoterapeut, men går på skole, tar drama.

Jeg har jobbet i barnehage, men nå går jeg bare hjemme å venter på prinsessen min!!!

hei.
Jeg driver firma sammen med samboeren min driber et reklamefirma... lager mye rart .. designer og monterer.. lager messestands osv,,, godt med variert arbeide.. litt pes når man er gravid og drive selv da kan man ikke bare ta seg fri eller være syk.. må liksom være her...men planlegger en ekstra fridag her og der skal flytte kontoret hjem etterhvert slik at jeg kan ta det roligere..

Jeg er utdannet og jobber som typograf.

hei[:)]
jeg er hjelpepleier, og jobber i hjemmesykepleien, men er sykmeldt og da blir det masse tid her inne[:)]

jeg er skulle egentlig begynne på vernepleierutdanning da jeg ble gravid,så jeg utsatte det i to år pga lille gullet mitt,men nå har jeg ombestemt meg og kommer til å ta førskolelærerutdanning.jobber i butikk ved siedn av.

Jeg jobber (tror jeg) på en kafé... Er sykemeldt pga dårlig arb.miljø.

Dagmamma[:D]

er vel hjemmeværende husmor jeg da.. hehe [:D]

Jeg er vernepleier og jobber med utviklingshemmede...Psykemeldt for tiden pga blødninger[:'(]

Eg er geolog, vel iallefall snart. Skal gjere ferdig utdanninga snart. Var heldig å få jobb akkurat 6 mnd før mamma-permisjonen starter! Berre synd eg må jobbe i Stavanger...., når eg er ifrå Bergen. Men det går bra! [:D]

Er utdannet og jobber søm maler, flislegger, gulvlegger og tapetiserer. er nu permitert pga.løsemidlan. skal ta svennebrev snart og satser på mesterbrev etterhvert...

Jeg er Omsorgsarbeider og jobbet i hjemmetjenesten.. Er nå sykemldt pga bekkenløsning!

Jeg jobber som ass. butikksjef i en Kiwi butikk her. Jeg har jobbet som det siden jeg var 19 år. Trives kjempe godt. Er sykemeldt 100% med bekkenløsning og gangsperre.

Jeg er Tannlegesekretær i Fylkeskommunen

Jeg er økonom, men er hjemme med datteren vår på 9 måneder...

Back
Topp