Hva driver dere med ikveld jenter? :D

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Her sitter jeg å ser på Sex og Singelliv serien ;) Nettopp begynt på den igjen for femte gang! Skal vel lage litt mat etterhvert, når kvalmebølgen har trukket seg litt tilbake Blir bare kosekveld på oss idag <3

Har en stille og rolig kveld for meg selv uten mann og barn..Har sitti med nesa nede i engelskboka i hele dag så nå skal jeg pleie meg selv litt..

Her har vi akkurat hatt juleverksted med et vennepar og deres datter som er gjevngammel som vår. De endevendte stua, og jeg er mildt sagt utslitt
Så nå blir det å få snuppa i seng, og bare bli på sofaen.. :) 

Koser meg med småsyk lillemor emoticon

Skal se en film,og bare slappe av. Har sååå lyst på noe, det meste egentlig..men er kvalm og har vondt i magen. Er også supertrøtt, så det blir tidlig natta. Ha ha, spennende kveld emoticon

Jeg har sålangt mest slappet av, gjort litt husarbeid og sett Greys Anatomy. Tatt meg av Lillegull Flaggstang som har vært urolig og grått og kavet litt etter sengetid - er vel enten en tann til, eller bare det faktum at han vokser som et uvær. Guttungen er 7 mnd, men i alle fall 74 cm lang, og bruker skostr 20 :p Langbein <3

Her i hus lages det til-og-fra-lapper som skal festes på julegavene! Ellers er det julekos med teppe, brus tørr ikke å drikke vin i tiiilllfelle jeg snart tester positivt, øl hos sambo og herlig steming med tanker om hvor utrolig herlig jeg har det akkurat nå! =) hihi 

Her er det bare en rolig kveld hjemme, med søtsaker og tven :)

Potepiloten skrev:
Her er det bare en rolig kveld hjemme, med søtsaker og tven :)

Samme her :)

Her har jeg nettopp spist litt taco, helt alene:)) Lillegutt sover, og sambo er på guttetur til oslo i helgen, så da må man kose seg alene:) Går ikke an å kutte ut taco'n fordi om han er borte vettu;)

Ellers så må jeg vel skrive på konvoluttene til julekortene og klargjør de:) Også skal jeg henge opp ei maskin med klær etterpå, og kanskje vaske gulvet her opp i stua g på kjøkken, men det høres litt vel mye ut kanskje, så det sistnevnte blir sikkert ikke...men planen er der:P

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra julemiddag med svigerfamilien, og samboeren er sendt på jobb. Kunne godt lagt meg til å sove nå, men orker ikke flytte meg fra sofaen.Jeg blir vel å sette på en episode av Criminal Minds tenker jeg, så gå en kjapp kveldsrunde med dyret før jeg legger meg. Om jeg da ikke bare sovner på sofaen. Skal ikke se bort fra det.

Kiddy skrev:
Nå har jeg akkurat kommet hjem fra julemiddag med svigerfamilien, og samboeren er sendt på jobb. Kunne godt lagt meg til å sove nå, men orker ikke flytte meg fra sofaen.Jeg blir vel å sette på en episode av Criminal Minds tenker jeg, så gå en kjapp kveldsrunde med dyret før jeg legger meg. Om jeg da ikke bare sovner på sofaen. Skal ikke se bort fra det.

Det ble en episode Criminal Minds for oss og i kveld :)

Har vært ute og spist med en liten venninnegjeng. Og bowla etter det :) Nå er jeg sliten, og all kvalmen jeg har prøvd å frtrenge mens vi har vært ute,har kommet veltende over meg nå. Snart natta tenker jeg.

Samboer og mini er på hyttetur, jeg har arbeidshelg og nyter en kveld alene hjemme. Hørt på radio og sydd litt på maskinen. Er jo lite og ingenting på tv....

Back
Topp