Hva driver dere med i kveld?

*bolledei*

Elsker forumet
Selv sitter jeg på jobb, nattevakt. Ikke veldig motivert for det i kveld kjenner jeg. MEn trenger vel litt julegavepenger :)

Jeg skulle hatt første av fire netter på jobb nå, men er sykmeldt så jeg slapper av hjemme!
Har strikket en vott til Teodor og må strikke den andre i morgen, for nå orket jeg ikke mer =)

Håper du får en fin vakt da!

Jeg sitter med laptopen og går igjennom bilder fra Amelia var 1 år og frem til idag og finner ut hvem vi skal fremkalle :)

Har satt som mål og bli ferdig med dette, sende inn til fremkalling og gjøre ferdig babyboka hennes før den nye babyen kommer :)

Så flink du er å strikke, Fru H! Og imponerende samling du  må gjennom kan jeg tenke meg, *trinemor*. :p
Selv slapper jeg av i kveld etter jobbehelg, 2 måneder praksis som endelig er avsluttet,pluss masse annet stress, og lader opp til å pakke og rydde i huset her i morgen. Skal få megler hit på onsdag som skal gi en vurdering på huset jeg skal selge, så har en GOD del som må gjøres innen det.. ;)
God nattevakt Ann Helen, håper du ikke sover godt før du er hjemme i morgen. ;)

alltid litt seint ute jeg, men kan jo skrive litt om hva jeg driver med i kveld :))

var noenlunde tidlig ferdig i dag så jeg og snuppa dro tidlig hjem fra bhg. hatt mye møter å div. i dag, så var ganske "tjukk i hue" når jeg dro hjem.  i det vi skulle lage middag og var godt i gang med pådekkingen slutta komfyren å virke, merkelig.. :( så det ble brødskive på oss til middag, lettvint og greit :) satser på litt nudler eller grøt til kvelds, siden komfyren glimta til nå! snuppa har allerede dusja, måtte bytte tøy da vi ikke rakk do isted og hun tissa seg ut.. slutta med bleie i sept. og er kjempeflink! noen uhell skjer når hun IKKE skal på do (har ikke tid), men må plutselig likevel :) men er superstolt av hvor flink hun er :))
ser på støvet som jeg burde vaska bort, men har en del andre ting jeg MÅ gjøre først, har en del foreldresamtaler som må klargjøres og 1.oppgave i videreutdanningen skal inn innen mandag og jeg har ikke begynt :( men siden vi har planlagt en tur bort i helgen og besøke et vennepar som bor noen timer unna, er målet å levere innen fredag...så har nok å henge fingrene i !!  tenkte ta litt jobbing nå, etter kaffien, så legge meg tidlig, kjenner at søvn er etterlengta :)

Sitter med albumet til Michael da jeg jobber natt jeg. Ikke begynt på det før nå. :/ Tiden har gått litt for fort. skulle bare vente litt, å nå er han tre år.

Back
Topp