alltid litt seint ute jeg, men kan jo skrive litt om hva jeg driver med i kveld :))
var noenlunde tidlig ferdig i dag så jeg og snuppa dro tidlig hjem fra bhg. hatt mye møter å div. i dag, så var ganske "tjukk i hue" når jeg dro hjem. i det vi skulle lage middag og var godt i gang med pådekkingen slutta komfyren å virke, merkelig.. :( så det ble brødskive på oss til middag, lettvint og greit :) satser på litt nudler eller grøt til kvelds, siden komfyren glimta til nå! snuppa har allerede dusja, måtte bytte tøy da vi ikke rakk do isted og hun tissa seg ut.. slutta med bleie i sept. og er kjempeflink! noen uhell skjer når hun IKKE skal på do (har ikke tid), men må plutselig likevel :) men er superstolt av hvor flink hun er :))
ser på støvet som jeg burde vaska bort, men har en del andre ting jeg MÅ gjøre først, har en del foreldresamtaler som må klargjøres og 1.oppgave i videreutdanningen skal inn innen mandag og jeg har ikke begynt :( men siden vi har planlagt en tur bort i helgen og besøke et vennepar som bor noen timer unna, er målet å levere innen fredag...så har nok å henge fingrene i !! tenkte ta litt jobbing nå, etter kaffien, så legge meg tidlig, kjenner at søvn er etterlengta :)