Hva driver dere med i kveld da? ;)

LykkeligTrollmor

Elsker forumet
Jeg er alene hjemme, eller barna er jo hjemme med meg da ;)
sambo er på utenlandstur med gutta.. så han kommer ikke før til søndagskveld =)
Ungene sover søtt nå. Jeg har stæsja opp med litt nye lys og lykter som jeg har shoppa i dag! ;)
Blir nok ikke så sent kvelden på meg.. blir nok tidlig opp i morra.. lillemor sover som regel relativt lenge.. men eldstemann på 3,5 år har begynt å våkne 06.30.. drit kjipt etter at han har sovet til halv åtte de siste månedene..
men siden sambo er borte så har jeg lagt han inni senga mi.. da sover han kanskje litt lenger.. også syns jeg det er så deilig å ha han inntil meg, lille vakre  gutten min ;)

Jeg ligger rett ut på sofaen... aldri vært så godt med helg som det er nå når jeg jobber hver dag. Skal se ferdig x factor, så blir det vel leggetid etterpå tenker jeg! [:)]

JEg prøve broderer et broderi for en kunde:) Og blir det bra skal jeg brodere det på en hals:)

sitter og kjører lønnskontroll pr nå... skal diske opp med litt ost og kjeks straks. Prøve å få litt romantikk i heimen i dag-har tross alt barbert leggene i dag[:D]

ORIGINAL: liseann

sitter og kjører lønnskontroll pr nå... skal diske opp med litt ost og kjeks straks. Prøve å få litt romantikk i heimen i dag-har tross alt barbert leggene i dag[:D]

Dæven, jeg er imponert! Tør ikke tenke på hvordan leggene mine ser ut[&:]

ORIGINAL: liseann

haha, så bra! ost og kjeks gjør nok susen! Spesielt hvis det blir vin til! ;)

kanskje jeg også skal sjanse i kveld? Jeg tok jo leggene igår! haha! Eller kanskje jeg skal vente til manda etter jeg her blitt sveiset av liseann?;)

ORIGINAL: litefrø

kanskje jeg også skal sjanse i kveld? Jeg tok jo leggene igår! haha! Eller kanskje jeg skal vente til manda etter jeg her blitt sveiset av liseann?;)

tja.. hvorfor velge? Begge dager kanskje! ? ;)

Back
Topp