Hva driver dere med da jenter ?

"Lønneberget"

Elsker forumet
Har gjort.. skal gjøre idag? ...

Den siste uken har jeg ikke gjort noen ting.. har vel vært ute på en trilletur ...
ellers bare hjemme...
når vi står opp ,føler jeg meg litt stresse på en måte, akkurat som om vi skal noe.. men nei ..skal ikke det..

skrur på bv.. og faceb... det er det første og siste jeg gjør om dagen...
Avengig blitt ?.... uff.. føles nesten litt sånn...

noen andre som har det sånn?[&:]

Skal til byen med mamma å shoppe klær til eldste gutten min på 8 som har blitt alt for lang[:)] Ellers skal jeg nyte solen, for den har ENDELIG glimret med sitt åsyn[:D]

Her står jeg på hodet oppi pappesker og prøver å få orden på hvike som skal på hvem rom, pluss at jeg har en litten en på leketeppet her som er selskaps syk i dag[8D]

Også har jeg klart å dra på meg sykdom oppå det hele[&:] Jadda, flytting er herlig!!! [:)]

Akkurat det samme her, første og siste jeg gjør hver dag hehe

Har ikke gjort noe særlig her heller, sovet lenge da sambo stod opp med snuppa. Ho har feber etter vaksina så jeg har vært på apoteket en tur og kjøpt paracet.
blir stille og rolig dag her.

En venninne skal passe snuppa i kveld da jeg skal en tur på babyshower [:D]

Ha en fin dag! [:D]

i dag skal vi ikke gjøre noen ting!

hadd planer hver dg i ca 2 uker , så nå skal det bli godt å bare slappe av litt[:)]

kanskje vi tar oss en tur ned til byen for å titte på name it butikk[:D]

Har som regel alltid noe på tapeten her..
Enten er det skole, timeavtaler, hs, venninner, trilleturer osv.
På mandag hadde jeg en slapp av dag hjemme på dagen, det var deilig [:D]

I dag har tanta mi passa småen mens jeg var hos fysio, så var vi litt på
besøk der, før vi gikk hjem. Da gikk jeg en trilletur. Nå slapper jeg litt av
og skal lage meg litt mat før babysvømmingen [:)]

Ikke mye vasker litt klær å har hengt opp vår/sommer gardiner ellers så har jeg å snupp bare slappa av [:D]

Vi er ganske mye på farta vi. Trilleturer, besøk [:D] elsker å ha perm altså [:D][:D]

I dag har jeg trilla ned tl babysangen [:)] Etter det var det 5 mnd og vaksine for minitrollet.
Trillet hjem igjen og virra innom butikken. Vært ute i sola litt nå etter middag. Straks trening
og etter det er det quiz på det ene utestedet her[:D] Gleder meg såååå! Blir deilig å komme
seg ut litt uten å drasse på trollungen[8D]

I dag har jeg vært hos legen, var så lei av denne hosten, å det viste seg at jeg hadde lungebetennelse [:'(]
Så da ble det antibiotika....
Ellers har jeg vært i pakking... Vi reiser til Nordfjoreid i morgen tidlig...
Skal opp i komf... Så der blir vi til mandag kveld [8|] [:)]
Ser ikke helt frem til 10timer i bil ettersom formen min er helt rævva, men kommer seg nok nå når jeg har fått medisin [;)] Spent på hvordan det går med snuppa også.... Men vi får bare ta den tia vi trenger opp over [:)]

ORIGINAL: T H E A

Vi er ganske mye på farta vi. Trilleturer, besøk [:D] elsker å ha perm altså [:D][:D]

Jeg og! [:D][:D] D I G G E R peeeeerm[:)][:)][:D]

idag har vi drivet ute i hagen og ordnet litt :) +grillet =)

Nå skal jeg gi mina grøt pg få henne i seng :) også skal jeg slappe av og bare vente på paradise :):) *HEKTA JA *=)[:D][:D][:D]

Back
Topp