Hva drikker deres baby ?

Tuttifrutti <3

htebasilE88
Min baby 8 mnd drikker morsmelkerstatning, men er ikke begeistra for vann i det hele tatt. Han bare spytter det ut.
Jeg lar han prøve hver dag, men uten hell :p Vil ikke at han skal drikke for mye nan heller så har prøvd å vanne ut for så å gi han. Det kan han godt drikke :)
Hvordan gjør dere det?
 
Storebror nektet vann han også. Så der brukte jeg å kjøpe de fruktdrikkene til nestle og blande litt ut i vann.. Så øenge det var smak på det så drakk han.
Mini liker vann. Men han spyttet det veldig mye ut når vi begynte. Gir han vann til middag og om han er tørst ellers på dagen. Til frokost, lunsj og kvelds får han fortsatt mme.
 
Her er vann veldig populært. Gir det i sugerørkopp fra Avent. Drikker mme eller melkesmoothie m banan hvis jeg jobber full dag, men utenom det ammes det i hovedsak.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han drikker for det meste den eplejuice kartongen blandet ut med vann, men han er også glad i vann:) Han får også pupp :)
 
Min baby 8 mnd drikker morsmelkerstatning, men er ikke begeistra for vann i det hele tatt. Han bare spytter det ut.
Jeg lar han prøve hver dag, men uten hell :p Vil ikke at han skal drikke for mye nan heller så har prøvd å vanne ut for så å gi han. Det kan han godt drikke :)
Hvordan gjør dere det?
Mini her drakk heller ikke vann til å begynne med. Men var på besøk hos min mamma, som ga henne vann på skje - det ble hun veldig begeistret for! Tok mye lengre tid å få i henne vann selvfølgelig, men prøvde å gi henne vann på tutekopp/flaske i mellom. Hun drakk etter en liten uke :D Lykke til!
 
Jeg ga han vann fra tutekopp og vanlig kopp. Han drakk ingenting i begynnelsen. Fortsatte å gi han, en måned senere drakk han vann som bare det.
 
For det meste vann, men får mme før natten og en gang på dagen
 
Nå har min endelig begynt å drikke vann :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp