Hva drikker dere?

Skram

Glad i forumet
Aprilspirene 2025
Jeg har akkurat fått omgangssyke og sliter derfor med å få i meg nok væske, tror det var litt lite fra før også for jeg har vært veldig mye svimmel når jeg reiser meg. Så nå lurer jeg på hva dere drikker for å i dere nok ila dagen?
 
Frus med smak av eple og kiwi. Og så litt cola zero. Prøver å begrense colaen såklart men innimellom er det alt jeg får i meg. Har alltid slitt med å få i meg vanlig vann. Isbiter hjelper litt.
 
Jeg har fått dilla på boble (grans? på kiwi) med granateple eller lime! Har også Sodastream og jeg drikker ca 2x så mye vann om det er bobler i det!
 
Jeg går og bærer rundt på stanley flasken med isvann hele dagen.
Putter oppi isbiter så det dekker halve koppen og da holder isen seg i mange, mange timer.
Blir kvalmere av kullsyre stort sett.
Bruker og litt lerum sin sitron og lime saft når jeg er lei av vann. Med masse isbiter.
 
Eneste jeg fikk i meg av væske da jeg var kvalm og kastet opp var iskaldt vann, naturell Farris, Mozell og varm solbærtoddy uten sukker. Har også gått en del eplejuice fra Hardanger. Masse god bedring!
 
Pepsi Max, vann, eplejuice med isbiter, litt svak saft med isbiter. Og melk innimellom.
 
Back
Topp