Hva drikker dere?

Charlotte_86

Flørter med forumet
Jeg drikker en del vann, melk, eplemost og solbærsaft (+ koffeinfri te på jobb)..
Tørr ikke å drikke koffeinholdig drikke, samt brus og fun-saftene (inneholder en del aspartam)..

Så lurer på hva dere drikker for noe, slik at jeg kanskje kan få noen tips :-)

Her går det mest i vann da jeg er tørst dagen lang. Ellers er det ett glass juice eller sjokomelk i ny og ne! :)

Drikker det jeg vil ha! :P

Hvorfor ikke drikke noe med koffein? Går fint an å ta seg 1-2 kopper kaffe om dagen! :)

Går i vann, eple nektar, farris og sitron brus. Sitron brus hjelper veldig mot kvalmen for meg, så det er en helt nødvendighet. =)

Det er vel kun light brus som Pepsi Max, Cola Zero osv som inneholder aspartan vel? 

Da aspartan er kunstig søtningsmiddel....

Det eneste jeg drikker i løpet av en dag er myyye vann! Og biola. Er tørst hele tiden:p

masse masse vann :D så er det bris med papaia og mango som er en favoritt :) på jobb går det mye eplemos :D

brus nam nam går i fanta og sitron brus inni mellom saft og så vann da selfølgelig

Farris, melk, jucie og iskaffe Elsket pepsi max før, men nå blir jeg kvalm bare ved tanken....

jeg brekker meg av vann :S
så det går i cola zero eller funlight saft..

Vann, solbærsirup, sjokomelk en gang i blant, kaffe mocca en gang i blant.. Litt må vi vel få kose oss vel? :) (går mest i vann da..)

Noen dager ingen kaffe, andre dager 1-2 kaffe. Er det latté tillater jeg meg gjerne litt mer enn kvoten :)
Liker ikke så godt vann, men prøver å få i meg et glass til dagen. Ellers går det i eple-/appelsinjuice.

har aldri drikki så masse vann som etter eg blei gravid eg! er det beste som fins nå :)
ellers drikker jeg 1 glass elpejuice tilr frokost eller kvelds. melk har eg i frokostblandinga. ellers bare vann :D

Jeg drikker en kopp te om morgenen. SÅ går det i vann, saft (med sukker) juice, melk, farris, og sjokomelk =P

vann vann og atter vann :) Vann med sitron like rjeg godt... varmt vann med sitron... Ellers drikker jeg koffeiinfri te.. noen ganger farris. Jeg drikker ikke ting med sukker. Er veldig bevisst på sukkerinntak. I alle fall når man har passert 12 uker og bukspyttkjertelen til babyen har begynt å produsere insulin.

Ok, her var det mange forskjellige svar :-) Syns også det er vitkig å tenke på sukkerinntak i drikke. Har blitt litt skremt av å hørt om en kollega som fikk svangerskapsdiabetes.. Så etter uke 12, kommer det til å gå i sukkerfri drikke (eller hvertfall minst mulig sukkerholdig drikke) :-)

Vann og appelsinjus som ikke er fra konsentrat.. nam nam :) det går mest i vann da... og av og til kakao.

Iste med ferskensmak, vann, jordbærlitago, kakao og cola. 

Back
Topp