Hva drikker dere?

Memme

Glad i forumet
Hva drikker dere mest av som tørstedrikk??
Jeg har fått helt dilla på appelsinjuice med isbiter i men man blir jo ikke god i magen av å drikke mye av det......[&:][&:]
Ellesr går det i tab ekstra eller annen sukkerfra brus.

Jeg drikker masse vann. Var ikke flink til det før, men er veldig flink nå... Er ikke så glad i kullsyreholdige drikker, da får jeg bare hikke...

Jeg drikker mest vann! Brus er kun en sjelden gang, ble kvalm av søte drikker i begynnelsen av svangerskapet, så det henger litt igjen... Klarer å drikke litt brus eller saft nå, men ikke mye.. Ellers har jeg også begynt å drikke melk, likte ikke melk før jeg ble gravid.. nå må jeg liksom ha det til brødmat!

Vann, vann, vann.. Har en sånn imsdal flaske jeg fyller på, og da går jeg å slurper av den hele dagen [:)]
Tror jeg tisser ca 30 ganger om dagen da men.. [;)]

VANN!!! [:D] e jo ikke rart man renn på do hele natta...men men...åsså kanskje litt cola light innimella...

En sånn flaske har jeg også, drikker hvertfall fire sånne flasker hver dag, og jeg drikker desverre noe brus også, julebrus....

ORIGINAL: fruluna

Vann, vann, vann.. Har en sånn imsdal flaske jeg fyller på, og da går jeg å slurper av den hele dagen [:)]
Tror jeg tisser ca 30 ganger om dagen da men.. [;)]

Er ikke så flink til å drikke vann,blir bare sånn innimellom,det er jo synd det da. drikker cola light og fun light. noen ganger får jeg kikk på vanlig cola,da må jeg bare ha det[8D] melk har legen nektet meg og drikke,kom på kontroll lille juleaften og hadde 11,4 i blodsukker kl 9 om morningen,ikke bra det. kom igjen 2 januar på fastende,da hadde jeg 6,3. mye og tenke på gitt[;)]

Vann vann og vann igjen. huff nå ble jeg tørst, også må jeg tisse........

Vann - og ikke noe kjøpevann her takk, det smaker døden (med mindre det er kullsyre i det da). Brus liker jeg ikke.

drikker mye vann ellers går det mye i fun light...brus har vi nesten ikke kjøpt siden jul...kjøpte en cola i går når sambo var kvalm...

Drikk masse sukkerfri saft, så d e jo på en måte vann? På jobb drikk æ bære vann, men hjemme bli d litt juice og, og så prøve æ å være flink å drikke melk! For babyens skyld, har aldri vært glad i melk...

Her går det i vann - som jeg også drikker mest av når jeg ikke er gravid.
Drikker te innimellom.

har drukket vann(is kaldt)til nå,men nå har jeg fått dilla på appelsin juice.

må ha meg en brus innimelom da,fanta[:D]

Masse vann og masse eplejuice!! [:D] nam nam..

I svangerskape drakk jeg bare pepsi max men etter jeg fikk henne så har jeg kun drokke vann [;)]

drikker mest vann nå. elsker farris da (men det kan jeg ikke drikke nå ).. liker ikke brus[:'(]
nesten alle sorter juice. drikker også en del te.. for tiden ammete.
litt kaffelatte og andre kaffetyper.

vann, vann og vann pluss litt pepsi max

Vann....

akuratt inne i en periode der jeg bare drikker nora`s blåbær saft.

Back
Topp