Hva drikker dere om dagene?

Rosa Marie

Flørter med forumet
Mailykken 2025
Hei :) jeg drikker mye vann og litt appelsinjuice om dagene, men blir litt lei :smiley-ashamed004 så jeg lurer på hva dere drikker om dagene?
 
Hei :) jeg drikker mye vann og litt appelsinjuice om dagene, men blir litt lei :smiley-ashamed004 så jeg lurer på hva dere drikker om dagene?
Her går det i koffeinfri kaffe og vann! Skal jo prøve å holde dette skjult for de på jobb som vet at jeg vanligvis nippet kaffe hele dagen :angelic:
 
avhengig av boblevann fra Coop med ferskensmak. Må ha noe som bobler når jeg prøver la være å drikke cola :p
 
Masse iskaldt vann og koffeinfri kaffe :love7 innimellom kakao hvis jeg fyser på det!
 
Her går det hovedsakelig i vann - jo kaldere jo bedre. Men drikker og bris, kokende vann med sitron (høres kjedelig ut, men jeg liker det) og te. Unner meg et glass eplejuice og en kopp kakao av og til og :)
 
Forje svangerskap drakk jeg taffel med lime og litt appelsinsaft i, og det drakk jeg helt frem til dette svangerskapet, nå drikker jeg i hovedsak vann
 
Her går det i appesinjuice til frokost, så vann resten av dagen. Har trappet kraftig ned på pepsi max'en, men drikker kanskje et glass eller to....

I første svangerskapet var jeg avhengig av vann med smak (uten bobler). Mannen kjørte land og strand for å skaffe meg pærevann :hilarious:
 
Drikker en iskaffe til frokost, deretter vann. ^^,
 
Lager en stor iskaffe til frokost som varer til lunsj, også drikker jeg mye vann, Farris og Farris blandet med eplejuice :)
 
Drikker mest vann og så melk :D Drikker også litt meget utblandet saft, etter råd fra fastlegen.
Alt smaker rart for tiden, så er vanskelig å finne noe godt å drikke. Vannet smaker også rart.
Er så tørst for tiden at jeg får vondt i halsen om jeg ikke drikker nok :wtf:
 
Hvilken koffeinfri kaffe drikker dere?
Jeg har kjøpt sånn glass med pulverkaffe, det var det eneste jeg fant! Funker bra mtp at jeg kan ta med hele glasset på jobb da :happy:
 
En kopp kaffe om morgenen, ellers vann for det meste. Unnet meg en Kolonihagen limonade og en eplemost i helgen :flower
 
Back
Topp