Hva drikker dere helst??

nitalita

Gift med forumet
Hva foretrekker dere å drikke til mat??

På hverdagene foretrekker jeg vann, ihelgene unner jeg meg brus..mens samboeren min tar seg noen øl.
For tiden ammer jeg, så jeg rører ikke alkohol..men syns det er godt med et glass hvitvin også[:)]

Dere da?

Jeg drikker stort sett vann i ukedagene, og evt litt saft! Også er det brus i helgene!

jeg er veldig gla i melk så drikker det ofte. Ellers blir det sjokomelk, fersken iste, kullsyrevann, brus og for ikke å snakke om pærecider. Det er det beste jeg får! Nam, nam....

helst pepsi max[:)] men går mest i vann i ukene..

Jeg drikker vann og brus , hva jeg drikker til måltider kommer an på hva jeg spiser egentlig, veldig glad i melk og så jeg da.

Jeg drikker stort sett bare vann.. litt melk. Noen ganger skeier jeg ut med farris også[:D]. I dag kokte jeg meg littegranne kaffe, og så nøt jeg den i lange drag[:)]

I uka tasser jeg rundt med imsdal flaska mi,fyller på med vatten.[:)]saft (fun light) iblant,men stort sett vatten[:)]Drikker jeg brus i helgene er det som regel pepsi max..[:)]

Mest vann i ukedagene, noen ganger drikker jeg litt iste eller saft. Til helga unner jeg meg som regel litt brus.. [:)]

stort sett vann, en sjelden gang en kopp kaffe hvis vi har besøk eller er på besøk. Hender jeg drikker et eller to glass sukkerfri brus i helgene.

drikker for det meste vann og og ammete ( det går det mye i )
men til maten går det som regel i vann på ukedagene.
i helgene drikker jeg juice.. til veldig gode middager så tar jeg meg et lite glass vin.

drikker masse cola... [&:]

Drikker en del farris eller bon aqua i tillegg til vann. Så er jeg veldig glad i melk- noen ganger går det en liter om dagen... kommer litt an på hva jeg spiser da,feks må jeg ha melk til pølser, rød saft til grøt og cola til taco eller pizza! [:D]

Drikker vel egentlig mest vann.. Før drakk jeg aldri brus, men etter jeg ble gravid fikk jeg skikkelig smaken for det.. Håper det forsvinner igjen etter fødselen[8D]

ORIGINAL: Wibe^

Jeg drikker stort sett vann i ukedagene, og evt litt saft! Også er det brus i helgene!

Signerer denne jeg..

Prøver å holde meg til vann stortsett hele tiden,men skeier av og til ut med brus, solo,pepsi max eller villa champange.
Til kos så er det jo godt med et glass god rødvin!

Er ikke så glad i vann, jeg, dessverre, men det går mye i juice. Og så blir det jo iste og litt brus, da... Veldig glad i vin, både rød og hvit, men det blir det ikke så mye av nå for tida, da... ingenting, faktisk....[:)]

Prøver å drikke mest mulig vann eller bonaqua/farris. Melk, juice.
Også blir det brus i helgene. [:)]

Drikker stort sett bare vann. Men hender jeg tar meg en kopp te eller kaffe.

vann

Back
Topp