Hva drikker de??

*min_prins*

Andre møte med forumet
Hva drikker deres søte små om dagene??? Her er ikke lille så glad i bare vann lenger, så han har fått en del tynn saft og juice med vann i (50/50) Men tenker mer og mer på at dette er nok fy fy for tennene... vil jo helst ikke at han skal få hull i tennene så tidlig. Han drikker også biola da :) Ikke vanlig melk... det tåler ikke magen hans så godt.

Hva gjør deres barn?

Her går det for det meste fortsatt i vann og melk, men Ask får noen ganger juice og sjokomelk

Felix drikker mest vann.. Er det han vil ha.. Han får også melk, juice og biola. Saft en sjelden gang.

øl vin og sprit[8D]
hehe neida,her går det i vann og melk.og innimellom juice.
på lørdager eller søndager kan det hende de får sjokomelk.
saft får de BARE når det er bursdag ol.

Sebastian ELSKER Biola, og er også veldig glad i melk. Vann er som regel heller ikke noe problem. Saft får han ikke så ofte.

Melk og vann stort sett.. Noen ganger juice og sjelden saft [:)]

Melk og vatn. Av og til saft til middagen, men stort sett vatn. Vanleg juice likar ho ikkje, men ho får desse barnejuicene frå nestle innimellom.

Vann. Får både saft og melk, sjelden bare vann hos faren, men om hun maser på saft, buuuus (brus) eller melk er det bare nei å få hos mor gitt. Saft, melk og brus er ikke tørstedrikke.

Noen ganger drikker vi med sitrondråper oppi, eller så lager jeg fruktte og da får hun en kopp selv. Det er bare fruktbiter og ikke egentlig te siden det ikke er teblader, så den er god, sunn og helt koffeinfri. Iblant lager jeg vanlig te til frokosten, da får hun en kopp som spes ut ca 50/50 med vann så det skal bli lunka og ikke så sterk smak.

Men i all hovedsak bare vann.

Tørstedrikk er bare vann.
Melk til mat.
Men får også både saft, brus og juice en sjelden gang.

her går de for de meste i saft!!kun vaten og melk i bhg!sida de e der ho tilbringe tida mest so synst ej de e ok att ho fæ saft heime!spør ho om anna so fæ ho de[;)]'
brus avatil!

Vann og melk daglig. Juice/saft sjeldent og brus aldri...

Enn så lenge ja

Her drikker han vann som tørstedrikk og hovudsaklig ellers. Apelsinjuice får han av og til til frukostskiva pga. litt lite jern i blodet. Og ellers er det melk til kvelds. [:)]

Back
Topp