Hva drømte du om? Hva ble du?

Sane

Glad i forumet
Fortsetter med termigruppekrigen.... POST jenter!

Hvilket yrke drømte du om som liten og hva endte du opp med?

Drømte om å bli: interiørarkitekt

Endte opp som: sykepleier

Hvordan gikk det med deg?

Hadde så mange drømmer da jeg var liten; flyvertinne,prinsesse(skulle gifte meg med prins William :p ), pianosangerinne (hadde sett top gun,og ville gjerne bli en sånn sangerinne som lå oppå pianoet og datt ned fra det) og så ville jeg bli forfatter/skribent.

Endte opp med utdanning som journalist,men jobber for tiden som pleiemedarbeider. Men går med et lite ønske om å skrive en bok,kanskje jeg begynner på den under permisjonen?!?!

Ikke for å være festbrems, men vi er ute av termingruppekrigen :rolleyes:

Jeg har vel villet bli det meste her i verden. Det første jeg ville bli var jernbanesangerinne som Leonora Dorothea i Sesam stasjon. Da jeg seriøst skulle velge yrke sto det mellom bilmekaniker, ortopediingeniør, lektor eller sykepleier. Og jeg endte opp som sykepleier :) (Kanskje litt tidlg å si "endte opp som", men det er i alle fall det jeg er nå...)

Drømte om å bli "morjord" som jeg kalte det den gang. Har endt opp med å bli vernepleier... Trives i yrket, men ikke i turnusarbeid. Så håper på å klatre litt..

Hadde mange fantasier om hva jeg ville bli da jeg ble stor.. men endte opp som barne og ungdomsarbeider.

Æ villa bli sykepleier å d vart æ :)

Ville bli alt fra dagmamma, frisør, barnehagetante osv, men har faktisk alltid vore facinert av sjukdom/sår/førstehjelp og har blitt sjukepleiar, så det passar jo fint. Psykiatrisk sjukepleiar trudde eg ikkje eg skulle bli da, men trives veldig godt.

Back
Topp