Hva drømte du i natt??

SaraSydame

Forelsket i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Noen rare drømmer blir det fremover!

Jeg drepte Donald Trump med sånn action nakkebrekk i natt. :laughing001
 
Jeg drømte her om dagen at tre av dere i terminforumet skulle kalle opp babyen sin etter nicket mitt - Dipsy :hilarious: Jeg prøvde å forklare at det ikke var mitt egentlige navn, og det var fare for at barnet ville bli kalt Tipsy i stedet, uten at det hjalp :hilarious:
 
Drømte at jeg begynte og blø å mistet :/. Gjort det ganske ofte, men har og skikkelog angst for å miste da jeg opplevde SA i des.
 
Je drømte i natt at je var på sykehuset og fikk en gutt i armene mine og dama sa gratulerer det ble en gutt.
 
Samboeren min hadde seg med den supervakre legen mens jeg hadde øyeundersøkelse i samme rom :hilarious: Det verste med drømmen var egentlig at han ga totalt f… etterpå! Jeg skreik og kjefta og gråt og smalt med dører, men han bare satt der og spilte PlayStation og brydde seg ikke! Endte med at jeg tok med begge barna og stakk :wacky: da jeg våknet var jeg egentlig ganske sur på han :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Samboeren min hadde seg med den supervakre legen mens jeg hadde øyeundersøkelse i samme rom :hilarious: Det verste med drømmen var egentlig at han ga totalt f… etterpå! Jeg skreik og kjefta og gråt og smalt med dører, men han bare satt der og spilte PlayStation og brydde seg ikke! Endte med at jeg tok med begge barna og stakk :wacky: da jeg våknet var jeg egentlig ganske sur på han :hilarious::hilarious::hilarious:

Haha!! Sånne drømmer har jeg noen ganger! Altså, at jeg er kjempesint på noen som ikke kunne brydd seg mindre. Pleier å våkne opp med hodepine og en skikkelig sinterynke i panna :happy: Lurer på hva det kan bety :excited001
 
I natt drømte jeg vi varm masse mennesker ute og det var monster som kom ut av alle skygger. Så vi måtte ha lys overalt. Men så gav fortauet en liten skygge og vi måtte legge krutt på og smelle og sement. Var veldig mye jobb altså! :hilarious:
 
Drømt to netter på rad at jeg blør :nailbiting: må selvsagt rett på badet å sjekke når jeg våkner :banghead: herregud så jeg gleder meg til å komme over 12 uker..
 
Drømte at jeg fikk virus på telefonen og pcen. Ingenting funka! Whæææ!! Måtte betale en datakompis for å fikse det!
 
I natt drømte jeg at sjefen min var en hemmelig seriemorder og metoden var å levende begrave offeret. Tror jeg må slutte å se på serie rett før jeg legger meg :hilarious:
 
I natt drømte jeg at sjefen min var en hemmelig seriemorder og metoden var å levende begrave offeret. Tror jeg må slutte å se på serie rett før jeg legger meg :hilarious:

Høres ut som en episode fra Dexter! Jeg kan ikke se skumle ting lenger. Blir helt frynsete :hilarious:
 
I natt drømte jeg at jeg blødde ekstremt og mistet lille. Skikkelig marerittfølelse :(


I tillegg drømte jeg at jeg kjørte den nye Tesla X - med manuell gir :hilarious:
 
Drømte at vi skulle ha varetelling på jobb, og at vi hadde ny sjef som ikke ville høre på mine tips å råd om hvordan vi skulle gjennomføre tellingen på mest mulig effektiv måte. Ble så frustrert !! :hilarious:
 
Jeg drømte at samboeren min fortalte meg at han fant ut at han var halvbroren min :eek::eek:
 
jeg drømte om at vi giftet oss på ny og jeg sa til fotografen at vi var gravide! jeg hadde fått stor mage allerede så hun ville ta på den.. Jeg ble drittforbanna og sa nei før jeg sa "jaok greit!". kjolen som jeg hadde passet ikke og skjørtet på kjolen gikk ikke over magen, men jeg var bastant på at jeg skulle ha den! :hilarious::laughing021
 
I natt drømte jeg at jeg blødde.. MASSE! Måtte selvsagt på do å sjekke når jeg våknet :hilarious: ingen blod!
 
Inatt var det ikke så mange rare drømmer som tidligere dager, men drømte om brownies og vanilje is. Så nå står brownies i ovnen, og endte med krokan is for den søndagsåpne hadde ikke vanilje :banghead: Det var litt krise, men det får gå!!
 
Jeg drømmer alt for mye rart til at jeg husker alt :p
 
Jeg har ikke drømt noe i natt.. ikke som jeg husker ihvertfall! :shifty: tror jeg var mer våken enn jeg sov fordi jeg har ei lita frøken på 10 måneder som gauler godmorgen før fuglene fiser :hilarious:
 
Drømmer så mye rart for tiden!! Mye rarere enn vanlig :wtf: drømte at en mann døde og at jeg måtte kvitte meg med liket så jeg kvernet han som kjøttdeig :eek::eek::eek: Ikke likt meg å drømme sånn :rolleyes:
 
Back
Topp