Hva drømte du i natt?

lillereka

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Augustbarna2024
Kan ikke bare være meg som har mange merkelige drømmer for tiden. Hva drømte du i natt?

I går drømte jeg at jeg gifta meg med en rødhåret og enarmet mann. Min har ikke rødt hår og har begge armene ‍:smiley-angelic003og i natt drømte jeg at mannen dro på sykkeltur med ei dame jeg vet er interessert i han. Var så irritert på han da jeg våkna :laughing002

I går drømte jeg at det var zoombieapokalypse, i natt drømte jeg at vi feiret jul. Ser ikke helt sammenhengen :hilarious:

Var med på et nytt reality-program med meg og alle kjendisene. Blanding mellom farmen og kompani Lauritsen:p:D

Jeg drømte at svigerinna mi fødte en baby (som egentlig var en svær rotte), men som hun syntes var så ekkel at hun ga den til meg. Jeg husker jeg latet som at jeg syntes "babyen" var helt nydelig, men egentlig var jeg livredd for den..:hilarious:

Kan ikke bare være meg som har mange merkelige drømmer for tiden. Hva drømte du i natt?

I går drømte jeg at jeg gifta meg med en rødhåret og enarmet mann. Min har ikke rødt hår og har begge armene ‍:smiley-angelic003og i natt drømte jeg at mannen dro på sykkeltur med ei dame jeg vet er interessert i han. Var så irritert på han da jeg våkna :laughing002
Drømte også om samboer:hilarious: var på firmafest også hadde det begynt ei ung blondine i jobben hans. Og siden jeg var gravid å kjedelig gikk han heller hjem med henne den kvelden:shifty::laughing002

Jeg drømmer bare om vill sex stort sett nå. Tror mannen syns det kan bli litt mye :p Er ikke bare han som gjennomgå i drømmene mine :smiley-ashamed005

I natt drømte jeg at alle damene som var med i kompani Lauritzen skulle møtes til en photoshoot i undertøy (av alle ting). Jeg var jo selvfølgelig en av de damene som var med, og når jeg møtte resten så var vi alle gravide. Jenny Skavlan var også en av deltakerne som skulle være med på photoshooten. :dontknow

Jeg drømte at jeg fødte, og at jeg måtte ringe sjefen å si at jeg fødte litt for tidlig og derfor ikke kom på jobb. Når jeg våknet var jeg helt forvirret, og begynte å se rundt meg om det faktisk var en baby der. Tok litt tid før jeg faktisk innså at jeg er bare 7 uker på vei og at en fødsel på dette tidspunktet ikke ville gi meg en baby:hilarious:

Venter på svar på søknad om AAP. I natt drømte jeg at jeg fikk avslag på søknaden og måtte søke på nytt (8 uker behandlingstid), eneste begrunnelse jeg fikk for avslaget var at den var behandlet på en lørdag i en partallsuke og derfor ble avslått. Alle søknader behandlet på lørdager i partallsuker ble vistnok avslått. Våknet og var skikkelig fortvilet og helt på gråten. Er lei nok av nav om jeg ikke skal drømme slike rare drømmer :hilarious:

Har stort sett bare sexdrømmer for tiden jeg også, som nevnt over her, og inatt var intet unntak :hilarious: sikker pga. jeg ikke har vært i form til å ha noen slike aktiviteter på et par uker nå.. stakkars mannen :depressed:

Jeg drømte at vi fant to stk i magen ultralyd og at jeg var skikkelig fortvilet over at jeg hadde kjøpt feil vogn:p

Back
Topp